اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان:

پرسپولیس و استقلال در سال 93 خصوصی می شوند

پرسپولیس و استقلال در سال 93 خصوصی می شوند
وزیر ورزش و جوانان بر خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال 93 تاکید کرد.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دا-سال 92 با تمامی موفقیت‌ها و ناکامی‌های ورزشی به پایان رسید و همگان منتظر هستند تا ببیند شرایط ورزش کشور در سال 93 چگونه پیش خواهد رفت. سالی که بر اساس یک نگاه سطحی هم می‌توان فهمید سال پرحجمی برای ورزش کشور خواهد بود، مسابقات جهانی والیبال، بسکتبال، هندبال، وزنه برداری، بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، جام جهانی فوتبال ازجمله میادینی هستند که ورزشکاران کشور در سال آینده باید در آن‌ها حاضر بوده و رقابت کنند. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان  با مثبت ارزیابی کردن شرایط کنونی ورزش کشور و در خصوص اینکه دوست داشت به جای کدام یک از مدال‌آوران المپیک لندن باشد گفت:همه قهرمانان عزیز هستند، فرقی هم نمی‌کند به جای کدام باشم اما دوست داشتم به جای همه‌شان باشم.

, شبکه اطلاع رسانی دا,

آیا ورزش حرفه ای کشور ارزش آن را دارد که این قدر پول بیت‌المال را صرف آن کرد این سؤالی است که وزیر ورزش در پاسخ به آن می‌گوید:البته که دارد، چراکه نه، به هر حال اسباب شادی مردم فراهم می‌شود، همگان با مدال آوری آن‌ها در میادین بین‌المللی خوشحال می‌شوند، ما هم خوشحال می‌شویم، پرچممان در جهان به اهتزاز در می‌آیید. به لحاظ سیاسی هم اقتدار نظاممان به دنیا اعلام شده و در واقع تثبیت می‌شود. همه این موارد در ورزش حرفه ای وجود دارد ونمی توان به راحتی از کنار ورزش حرفه ای گذشت.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه برای کسب یک مدال المپیک افراد بسیاری از جمله مربیان و فدراسیون‌ها زحمات فراوانی می‌کشند اما فقط از ورزشکار مدال آور تجلیل می‌شود بیان داشت:به نظر من باید از همه تقدیر شود، حتی از آن کسی که سالن تمرین را پاک می‌کند، مدیرانی که تمام مدت تلاش می‌کنند تا جذب منابع کنند، سرپرستان، داوران، به خصوص مربیان، رسانه‌ها و در کل تمامی کسانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند باید مورد تجلیل قرار بگیرند.
وی درباره اینکه چه کاری در ورزش را برای دقیقه 90 سال 92 گذاشته بود که انجام نشد، گفت: کار خاصی نبود، فقط قرار بود جلسه شورای عالی ورزش را برگزار کنیم که به دلیل تداخل با یک برنامه دولت و در گیر بودن اعضای شورای عالی ورزش آن را لغو کردیم اما ان اشاالله ابتدای سال 93 آن را برگزار خواهیم کرد.
گودرزی در خصوص اینکه در المپیک 2016 برزیل چه پیش بینی از تعداد مدال‌های به دست آمده دارد این گونه پاسخ داد:اجازه بدهید پیش بینی کسب چند مدال را نداشته باشم تا ببینیم در جریان این مسابقات چه پیش می‌آیید.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص مهم‌ترین هدف این وزارتخانه در سال 93 چنین گفت:توسعه ورزش کشور و همین طور اخلاق هدف‌های اصلی ما در سال جدید خواهد بود.
گودرزی با اشاره به اینکه در سال 93 به طور جدی خصوصی کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را پیگیری خواهم کرد تا این دو باشگاه پرطرفدار به بخش خصوصی واگذار شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه