اخبار داغ

همه حاشیه نگاری های خبری " گلستان ما " در سال 92

همه حاشیه نگاری های خبری " گلستان ما " در سال 92
با پشت سر گذاشتن سال 92 و شروع سال جدید بهتر است مروری داشته باشیم بر حاشیه های خبری سال گذشته استان گلستان .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ، سال گذشته پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اقدام به حاشیه نگاری از مراسم و برنامه های که در استان برگزار شده بود نمود که بازخوانی و نگاه دوباره به آن خالی از لطف نیست .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما, گلستان ما,

مرور تیتر وار برخی از حاشیه نگاری ها :

,

** حاشیه های خواندنی مراسم افتتاحیه فیلم فجر در گرگان + تصاویر ؛ عصر امروز جشنواره فیلم فجر در گرگان با حضور جمعی از علاقه مندان به سینما و هنر در پردیس سینمایی کاپری افتتاح شد .

, حاشیه های خواندنی مراسم افتتاحیه فیلم فجر در گرگان + تصاویر,

** حاشیه های خواندنی معارفه شهردار جدید گرگان ؛ مشکل شهردار جدید این است که او هم صادقلو و من هم صادقلو هستم و اصولا نمی توانم از خودم تعریف کنم و ای کاش ایشان لفظ صادقلو را نداشت .

, حاشیه های خواندنی معارفه شهردار جدید گرگان ,

** حاشیه های خواندنی هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان + تصاویر ؛ سوت پایان هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان به پایان رسید در حالی که این نمایشگاه با حاشیه هایی همراه بود .

, حاشیه های خواندنی هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان + تصاویر ,

** حاشیه های خواندنی نشست معاون وزیر ارشاد با اهالی فرهنگ در گلستان + تصاویر ؛ رحمت الله رجایی سردبیر هفته نامه ستاره گلستان در دیدار اهالی فرهنگ با معاون وزیر گفت : 6 ماه از دولت تدبیر و امید گذشته است و ما خون دلها خورده ایم و رنج دوران کشیده ایم !!

, حاشیه های خواندنی نشست معاون وزیر ارشاد با اهالی فرهنگ در گلستان + تصاویر ,

** حاشیه های خواندنی حضور سید علی خمینی در یادواره شهداء محمد آباد گرگان + تصاویر ؛ مراسم یادواره شهدای روستای محمد آباد گرگان  با سخنرانی سید علی خمینی نوه امام و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

, حاشیه های خواندنی حضور سید علی خمینی در یادواره شهداء محمد آباد گرگان + تصاویر ,

** حاشیه های خواندنی نشست خبری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گرگان + تصاویر ؛ تاخیر دو و نیم ساعته نشست خبری ، سخنان جالب نماینده بازنشستگان ، سیاه نمایی عملکرد 8 ساله دولتهای نهم و دهم ،  گزینشی سوال پرسیدن خبرنگاران ، شام ندادن به خبرنگاران ، اهدا قالیچه ای با طرح فوک دریایی به ابتکار و ... از جمله حاشیه های نشست خبری بود .

, حاشیه های خواندنی نشست خبری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گرگان + تصاویر ,

** حاشیه های دیدار ترکمنان گرگان با استاندار گلستان / تکمیلی ؛ در برابر تقاضای ذکر نام فرمانداران جدید ، استاندار گلستان همه را به صبوری فرا خواند تا عنقریب نتایج اعلام شود و در خصوص بکارگیری برادران ترکمن در پست های اجرایی مانند فرمانداری و معاونت ها در بعضی نقاط اختلاف چنان بود که بعضا خواهان انتصاب نیروی غیر ترکمن بودند تا تنش ها نباشد.

, حاشیه های دیدار ترکمنان گرگان با استاندار گلستان / تکمیلی ,

** حاشیه های خواندنی مراسم 9 دی گرگان + عکس ؛ از غایبان بزرگ مراسم تا سخنرانی مطلوب میهمان برنامه ، شعار یکی از حضار مبنی بر مرگ بر سران فتنه با ذکر نام ،شعارهای کوبنده جمعیت حاضر ، پلاکاردهای فراوان ، سکوت و توجه جمعیت حاضر به سخنرانی و سایر برنامه ها و ... بخشی از حاشیه های مراسم 9 دی گرگان بود .

, حاشیه های خواندنی مراسم 9 دی گرگان + عکس ؛ ,

** حاشیه های خواندنی حضور زیباکلام در گرگان + تصاویر ؛ زیبا کلام به طرح موارد چالشی را در خصوص دولت دهم ، مواضع هاشمی ، تحریم ها ، برنامه هسته ای و عملکرد 100 روزه دولت یازدهم و ... مطرح کرد .

, حاشیه های خواندنی حضور زیباکلام در گرگان + تصاویر ,

** حاشیه های خواندنی تودیع و معارفه مدیر کل اموزش و پرورش گلستان ؛ انتقاد پایین محلی به صدا و سیما ، تکرار اشتباه نام وطنی توسط مهمان ویژه برنامه ، دعوت پیامکی از مهمانان ، تلفن شبانه به پایین محلی برای مراسم تودیع از حواشی مراسم تویع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان بود .

, حاشیه های خواندنی تودیع و معارفه مدیر کل اموزش و پرورش گلستان ,

** حاشیه های خواندنی از تشییع شهید گمنام در جعفر آباد + تصاویر ؛ این روزها شهدای گمنام با ورودشان به گلستان آمده اند تا حال مردم این دیار را احسن الحال کنند، در این میان حال روستای جعفر آباد شهرستان گرگان نیز با ورود اولین شهید گمنام توصیف کردنی بود.

, حاشیه های خواندنی از تشییع شهید گمنام در جعفر آباد + تصاویر ,

** حاشیه های خواندنی راهپیمایی 13 آبان گرگان ؛ از غیبت مسئولین ارشد استان تا به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا .

, حاشیه های خواندنی راهپیمایی 13 آبان گرگان ,

** حاشیه های خواندنی نشست خبری اجلاس پیر غلامان حسینی ؛ نشست خبری یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در استانداری گلستان با حاشیه هایی همراه بود .

, حاشیه های خواندنی نشست خبری اجلاس پیر غلامان حسینی ,

** حاشیه های خواندنی از مراسم معارفه استاندار جدید گلستان ؛  راه نیافتن عده زیادی به تالار ، قطع مداوم سیستم صوتی راهروها ، راه ندادن کیف دستی مدعوین ، توزیع هفته نامه سلیم در کنار پذیرایی از میهمانان ، طولانی شدن مراسم ، خوابیدن برخی ها و ... از حاشیه های مراسم معارفه استاندار بود .

, حاشیه های خواندنی از مراسم معارفه استاندار جدید گلستان ,

** حاشیه های خواندنی از جشنواره بین المللی اقوام در گرگان ؛ هفتمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین که برای هفتمین سال متوالی در گرگان برگزار می گردد با حاشیه های خواندنی همراه است .

, حاشیه های خواندنی از جشنواره بین المللی اقوام در گرگان ,

 ** حواشی همایش طلای سبز در شهرستان گالیکش + تصاویر ؛ نخستین گردهمایی طلای سبز در گالیکش برگزار شد.

, حواشی همایش طلای سبز در شهرستان گالیکش + تصاویر ,

**حاشیه های نشست خبری مدیر کل محیط زیست گلستان ؛ اولین نشست خبری مدیر کل محیط زیست استان گلستان با حاشیه هایی چون حضور بیش از اندازه عکاسان و سوالاتی در مورد پارک موزه دفاع مقدس ، جاده ابر و پتروشیمی گلستان همراه بود .

, حاشیه های نشست خبری مدیر کل محیط زیست گلستان ؛,

** حاشیه های روز دوم اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان + عکس ؛ گم شدن کفش های نزارالقطری ، تجلیل از آیت الله میبدی به عنوان چهره شاخص اجلاس ، حضور ضرغامی در گرگان ، نارضایتی از عدم پذیرایی شام و حضور چشمگیر جمعیت در مصلی از حاشیه های روز دوم یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی بود .

, حاشیه های روز دوم اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان + عکس ؛ ,

** حاشیه های تصویری انتصاب فرماندار جدید گنبدکاووس ؛  در مراسمی که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری گنبد برگزار شد محمد حمیدی به عنوان دومین فرماندار ویژه گنبد کاووس  معارفه شد. 

, حاشیه های تصویری انتصاب فرماندار جدید گنبدکاووس ,

** بزرگترین حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گرگان ؛ واقعا جای خجالت دارد ؛ اگر چه می شود حاشیه های خواندنی زیادی برای مراسم بزرگ و عظیم راهیمایی 22 بهمن گرگان نظیر : حضور بی نظیر مردم و مسئولین ، غیبت برخی ها ، حضور پر رنگ و هدفمند بعضی دیگر ، سخنرانی انقلابی سخنران برنامه ، ایجاد جایگاهی خوب برای پایان مراسم و ... برشمرد ؛ ولی یک حاشیه بزرگ به شدت خودنمایی کرد و حال همه را گرفت .

, بزرگترین حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گرگان ؛ واقعا جای خجالت دارد ,

** حاشیه های مراسم روز دانشجو در دانشگاه گلستان + تصاویر ؛ مراسم روز دانشجو در دانشگاه گلستان برگزار شد که با حاشیه هایی چون تهیه بلیط تقلبی ، شعرخوانی طنز گونه یک دانشجو، مسابقه نوشابه خوری آقایان و نقاشی با چشمان بسته خانم ها  همراه بود .

, حاشیه های مراسم روز دانشجو در دانشگاه گلستان + تصاویر ,

 ** حاشیه های افتتاح پردیس سینمایی کاپری گرگان + تصاویر ؛ پردیس سینمایی کاپری در حالی چندباره افتتاح شد که برخی عناصر چپی به دنبال عدم برگزاری مراسم دیروز در زمان مدیریت دکتر منتظری بودند تا در مقاطع بعدی با حضور مدیر کل دولت تدبیر و امید افتتاح شود . حاشیه ها را بخوانیم .

, حاشیه های افتتاح پردیس سینمایی کاپری گرگان + تصاویر ,

 ** حاشیه های تصویری حضور سردار نقدی در کلاله ؛ جشنواره موسیقی سنتی ترکمن با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با استقبال پور شور مردم شهرستان کلاله ار هر قوم و قبیله در روستای تمرقره قوزی این شهرستان برگزار گردید.

, حاشیه های تصویری حضور سردار نقدی در کلاله ,

**  حاشیه های تصویری حضور استاندار گلستان در آق قلا ؛ حاشیه های تصویری از مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان آق قلا با حضور استاندارگلستان

, حاشیه های تصویری حضور استاندار گلستان در آق قلا ,

**حاشیه های تصویری جشن انقلاب در دهستان آق آباد گنبدکاووس ؛ جشن انقلاب روز گذشته با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان گنبدکاووس و اهالی دهستان آق آباد با برگزاری برنامه های متنوع در این دهستان برگزار شد.

, حاشیه های تصویری جشن انقلاب در دهستان آق آباد گنبدکاووس ؛,

** حاشیه نگاری مراسم نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان واثقی گرگان ؛ دکتر صادقلو سخنران اصلی مراسم گلبانگ انقلاب در ابتدا دانش آموزان را " عزیز دخترانم خطاب کرد که حقیقتا مجموعه اش را با سرودی که خواندند از خودشان تعریف خوب داشتند " و این نشان از روانشناسی درست وی بعد از این همه تاخیر و برای منتظران دانش آموز خود بود که فضا را عوض می کرد.

, حاشیه نگاری مراسم نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان واثقی گرگان ,

** گزارش تصویری از حاشیه های نشست هم اندیشی با مرز نشینان در اینچه برون ؛ سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه نشست هم اندیشی مرزنشینان با در اینچه برون با مردم این منطقه دیدار کرد .

, گزارش تصویری از حاشیه های نشست هم اندیشی با مرز نشینان در اینچه برون ,

** حاشیه های تودیع و معارفه مدیر کل محیط زیست استان گلستان ؛ مراسم تودیع و معارفه محمد ممشلی و اسماعیل مهاجر مدیران قدیم و جدید حفاظت محیط زیست استان عصر دیروز در گرگان برگزار شد و با حاشیه هایی نیز همراه بود .

, حاشیه های تودیع و معارفه مدیر کل محیط زیست استان گلستان ,

**  حاشیه های خواندنی نشست خبری اجلاس پیر غلامان حسینی ؛ نشست خبری یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در استانداری گلستان با حاشیه هایی همراه بود .

, حاشیه های خواندنی نشست خبری اجلاس پیر غلامان حسینی ,

** حاشیه های خواندنی از مراسم معارفه استاندار جدید گلستان ؛ راه نیافتن عده زیادی به تالار ، قطع مداوم سیستم صوتی راهروها ، راه ندادن کیف دستی مدعوین ، توزیع هفته نامه سلیم در کنار پذیرایی از میهمانان ، طولانی شدن مراسم ، خوابیدن برخی ها و ... از حاشیه های مراسم معارفه استاندار بود .

, حاشیه های خواندنی از مراسم معارفه استاندار جدید گلستان ,

** حاشیه های حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در مینودشت ؛ گویا افراد ناشناس با ریختن سیمان در قفل امامزاده جعفر مینودشت نزدیک به یک ساعت همه میهمانان را معطل خود کردند .

, حاشیه های حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در مینودشت ,

** حاشیه های خواندنی از بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی ؛ حضور مانتوهایی در دانشگاه آزاد علی آباد بعد از 5 سال ، نظر دختر 17 ساله بلاروسی در مورد حجاب ، ازدواج دو زوج هنرمند در این جشنواره ، ترک سالن توسط آیت الله شاهرودی هنگام پخش موسیقی ، انتقاد از حذف استان گردی از حاشیه های مهم بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی بود .

, حاشیه های خواندنی از بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی ,

** حاشیه های مراسم تجلیل از خبرنگاران در شورای شهر گرگان ؛ مراسم روز خبرنگار توسط شورای شهر گرگان در حالی برگزار شده بود که موضوع پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان و ساخت آن در تپه نورالشهدا هنوز سایه سنگین خود را از مطبوعات استان بر نداشته است.

, حاشیه های مراسم تجلیل از خبرنگاران در شورای شهر گرگان,

**حاشیه های خواندنی از حضور مردم علی آباد در انتخابات ؛ مردم شهرستان علی آباد کتول ضمن دعوت از دیگر هموطنان برای حضور در انتخابات، علت حضور خود را تبعیت از فرمان امام خامنه ای، پاسداری از خون شهدا و حفظ استقلال کشور اعلام کردند.

, حاشیه های خواندنی از حضور مردم علی آباد در انتخابات ؛,

** حاشیه های حضور محسن رضایی در گرگان + عکس ؛ محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی برای سومین بار وارد گرگان شد که حضورش با حاشیه هایی همراه بود .

, حاشیه های حضور محسن رضایی در گرگان + عکس ,

** حاشیه های خواندنی " همایش ملی توسعه صنعت گردشگری " در گالیکش ؛ برگزاری دو روزه " همایش ملی توسعه ی صنعت گردشگری " در پارک ملی گلستان شهرستان گالیکش حاشیه های خواندنی به همراه داشته است که به این شرح می باشد .

, حاشیه های خواندنی " همایش ملی توسعه صنعت گردشگری " در گالیکش ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه