اخبار داغ

اسکان بیش از 57 هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان

اسکان بیش از 57 هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون بیش از 57 هزار و 318 مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش این استان اسکان یافته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، گودرز کریمی‌فر امشب در بازدید از مکان‌های اسکان مسافران نوروزی در خرم‌آباد اظهار داشت: طی 9 روز از آغاز به کار اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 57 هزار و 318 مسافر در قالب 5 هزار و 995 خانوار تعطیلات خود را در این استان سپری کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: یکی از مراکزی که در سال جاری به عنوان مرکز ویژه اسکان تجهیز شده است، اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم‌آباد در فضایی بالغ بر 60 هکتار متر مربع بوده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: وجود مناظر بکر و چشم‌اندازهای خیره‌کننده این اردوگاه موجب شده تا مسافران با مشاهده امکانات و مناظر طبیعی دلپذیر، این شهر را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرده و مابقی زمان خود را برای اقامت در شهرستان خرم‌آباد اختصاص دهند.

,

کریمی‌فر با اشاره به اسکان 9 هزار و 499 نفر مسافر در قالب 1438 خانوار در روز هفتم فروردین‌ماه در آموزش و پرورش لرستان، ابراز داشت: شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و پلدختر به ترتیب بیشترین پذیرش را در ستادهای اسکان آموزش و پرورش لرستان به خود اختصاص داده‌اند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: مدارس استان لرستان آمادگی اسکان 100 هزار مسافر را در نوروز امسال را دارند.

,

وی عنوان کرد: استان لرستان چون در مسیر ترانزیتی تهران به جنوب قرار دارد، هر ساله شاهد جمعیت زیادی از مسافران نوروزی در این مسیر هستیم.

,

کریمی‌فر متذکر شد: امسال 10 پایگاه با 148 آموزشگاه و یک‌ هزار و 500 کلاس آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان لرستان فراهم شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان یادآور شد: علاوه بر این پایگاه‌های ویژه آموزش و پرورش این استان نظیر خانه معلم، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه آیت‌الله کمالوند در ایام نوروز آمادگی استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه