اخبار داغ

آتش سوزی«تنگ بلاغی»پاسارگاد پس از 50 ساعت مهار شد+تصاویر

آتش سوزی«تنگ بلاغی»پاسارگاد پس از 50 ساعت مهار شد+تصاویر
آتش سوزی منطقه جنگلی خرسی پاسارگاد که ازصبح امروز دوباره آغاز شده بود با تلاش نیروهای امدادی و مردمی پس از 5 ساعت مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، آتش سوزی منطقه جنگلی «خرسی» پاسارگاد که ازصبح امروز دوباره آغاز شده بود با تلاش نیروهای امدادی و مردمی پس از 5 ساعت مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت:این آتش سوزی بیش از ۵۰ ساعت ادامه داشت که امروز با اعزام دوباره نیروهای امدادی به وسیله 4 فروند بالگرد به منطقه، دقایقی پیش مهار شد.

اکرمی افزود: نیروها برای اطمینان از مهار کامل اتش تا 24 ساعت در منطقه مستقر هستند.

وی درباره میزان خسارت های وارده به عرصه های منابع طبیعی نیز گفت: پس از پایش منطقه ، بااستفاده از «جی پی اس» ، میزان دقیق خسارت مشخص و اعلام می شود.

به گزارش شیرازه، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر اعلام کرده که تاکنون بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امدادی در جنگل های پاسارگاد مصدوم شده‌اند.

گفتنی است دامنه این آتش سوزی که از صبح چهارشنبه در منطقه تنگ بلاغی و خرسی پاسارگاد آغاز شده به دلیل صعب العبور بودن منطقه و اعزام دیر هنگام بالگرد برای انتقال نیروهای امدادی گسترش پیدا کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

 

,

آتش سوزی منطقه جنگلی خرسی پاسارگاد /  گیاهان و جانوران قربانیان این آتش‌سوزی

, آتش سوزی منطقه جنگلی خرسی پاسارگاد /  گیاهان و جانوران قربانیان این آتش‌سوزی,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه