اخبار داغ

وبلاگ "شهر خوبان" نوشت:

سازمان ملل؛ شریک سعودی ها و نوکر یهودی ها!

سازمان ملل؛ شریک سعودی ها و نوکر یهودی ها!
دبیر کل سازمان ملل متحد که روز پنجشنبه ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی را در فهرست سیاه ناقضان حقوق بشر قرار داده بود، بامداد سه‌شنبه این ائتلاف را از فهرست‌یاد شده خارج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبلاگ "شهر خوبان" نوشت: (( دبیر کل سازمان ملل متحد که روز پنجشنبه ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی را در فهرست سیاه ناقضان حقوق بشر قرار داده بود، بامداد سه‌شنبه این ائتلاف را از فهرست‌یاد شده خارج کرد. ))

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر خوبان,

 

,

پس از گذشت بیش از یکسال از حملات عربستان و رفقایش به مردم مظلوم یمن و کشتن و آواره کردن بیش از 6 هزار کودک سازمان ملل تازه یادش آمده که شاید عربستان در این قضیه مقصر باشد ، آنهم نه بطور کامل ،بلکه به اندازه 60 درصد !!!

,

 

,

60 درصدی که ظرف مدت چهار روز به صفر درصد رسید و عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر که خود جناب دبیرکل تنظیم کرده بازهم توسط خود ایشان خارج شد تا باردیگر استقلال و کارآمدی سازمان ملل!!!!! برهمه اثبات شود .

,

 

,

البته سازمان ملل در خصوص برخی موارد که به منافع آمریکا و یا موجودیت صهیونیستها مربوط شود بسیار سریع وارد صحنه شده و چندین نامه و بیانیه صادر می کند ولی پای حقوق کودکان و مردم مظلوم یمن و فلسطین و سوریه که می رسد کر و کور و گنگ مادرزاد می شوند.

,

 

,

سازمان ملل بارها و بارها وابستگی و یا ناتوانی اش را دربرابر آمریکا و صهیونیستها نشان داده بود که اینبارضعف و زبونی خود را در برابر عربستان به رخ جهانیان کشاند .

,

البته از نوکربیش از این هم انتظاری نیست. نوکری که علیه اربابانش بیانیه بدهد که نوکر نیست . 

,

 

,

شاید هم مردم مظلوم و مسلمانان جهان جزئی از بشریت نیستند که سازمان به اصطلاح ملل متحد آنها را نمی بیند و ندای کمک طلبی آنها را نمی شنود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه