اخبار داغ

آزاد راه پل زال-خرم آباد مسدود شد ‍‍‍

آزاد راه پل زال-خرم آباد مسدود شد ‍‍‍
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد آزاد راه پل زال - خرم آباد واقع در استان لرستان به دلیل ریزش کوه تا اطلاع ثانوی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، علی اکبر آشوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: علاوه بر انسداد آزاد راه پل زال - خرم آباد، محور شهداد - نهبندان در استان کرمان نیز به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


به گفته وی محورشمشک – دیزین ( جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز، به دلیل بارش برف همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است، اما همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت ۷ لغایت ۱۷ و از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین بطور ۲۴ ساعته میسر است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهارداشت: محور پونل - خلخال، ( از سه راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف چهارمین محور مسدود کشور است که تا اطلاع ثانوی امکان تردد ندارد.

وی افزود: محور اصلی قم – گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم به دلیل تمدید عملیات راهسازی تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام رضا ( ع) به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

وی اظهارداشت: در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، محور جایگزین آن اعلام شده و تردد وسایل نقلیه سواری در محور یاد شده بلامانع است.

آشوری خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه های هوشمند تردد شمار شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده ، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور در پایان یادآورشد: هموطنان برای آگاهی از آخرین وضعیت راههای کشور می توانند با شماره تلفن گویای ۸۸۹۲۵۲۵۲ و ۱۴۱ تماس بگیرند و یا اینکه به وب سایت iran۱۴۱.ir مراجعه و یا به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه