اخبار داغ

در گفت‌وگو با رئیس سازمان بسیج هنرمندان مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال 95/ آموزش 100 هنرمند با معیارهای انقلاب اسلامی

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال 95/ آموزش 100 هنرمند با معیارهای انقلاب اسلامی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌های این سازمان در سال 95 را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در گفتگو با سیمرغ گفت: ماهی قرار داریم که خداوند عزیز فرصتی را فراهم کرده تا انسان اسباب رشد و بالندگی خویش را فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منتظری گفت: فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان بعنوان بزرگترین شبکه مردمی، ارزشی، فرهنگی و ادبی کشور در حال حاضر در 4 محور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. نخست، انتخاب شعاری راهبردی برای برنامه های سازمانی خود که خروجی آن تحولی معنادار در سازمان باشد به همین دلیل شعار نقش‌آفرینی سازمان در تغییر موازنه فرهنگی ادبی کشور در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کردیم. دوم، نگاه مسئله محور به فرموده‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ سوم، بحث آموزش‌محوری و افزایش سطح دانش در بخش‌های مهارتی، معرفتی و ایجاد بسترهای آموزش بصیرتی برای هنرمندان بسیجی سراسر کشور و هدف چهارم، تربیت یکصد نفر نیروی متخصص در هر رشته تا پایان برنامه توسعه پنج ساله ششم در تراز انقلاب اسلامی است که در تربیت این نیروها جوانان متعهد و ارزشی در اولویت هستند.

,

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان باید از ظرفیت های خود در جهت نیازهای فرهنگی و هنری انقلاب استفاده کند. همچنین باید به گروه ها و کانون های هنری ادبی توجه بیشتری کرد و تمامی برنامه های بسیج هنرمندان غالب کانون محور به خود بگیرد.

,

منتظری در ادامه تشریح اهداف سازمان افزود: سازمان بسیج هنرمندان باید نسبت به طراحی شبکه ارتباطی دوسویه اقدام کند. مقصود شبکه ایست که هم جامعه هدف بتواند با سازمان ارتباط برقرار کند و هم سازمان با جامعه هدف ارتباطی آسان داشته باشد.

,

رییس سازمان بسیج هنرمندان تشریح کرد:سازمان بسیج هنرمندان تاکنون میزبان سه رخداد فرهنگی تخصصی ویژه مسولین،مدیران و اعضای شورای سازمانهای استانی در مشهد و رامسر بوده است و در آینده نیز میزبان نشست تخصصی گروهها و کانونها خواهد بود.

,

منتظری در پایان مهمترین دستاورد سازمان بسیج هنرمندان را افزایش اعتماد که یک سرمایه بزرگ اجتماعی است دانست و گفت: دغدغه اصلی سازمان بسیج هنرمندان ارایه تصویر روشنی از هنر در تراز ارزشهای انقلاب اسلامی است

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه