اخبار داغ

فرم ثبت‌نام دوباره دریافت یارانه نقدی منتشر شد/ جزئیات نحوه برآورد درآمد خانوار توسط دولت

فرم ثبت‌نام دوباره دریافت یارانه نقدی منتشر شد/ جزئیات نحوه برآورد درآمد خانوار توسط دولت
فرم های درخواست یارانه نقدی، سه برگ است که در برگه نخست، فرد متقاضی باید مقررات و هشدار دولت را مطالعه و تایید کند، در برگه دوم، شماره ملی و تعداد خانوار درج می شود و در برگه سوم، فرد متقاضی اطلاعات مربوط به دارایی و درآمد خود را ذکر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ثبت نام برای درخواست یارانه نقدی از چهارشنبه این هفته یعنی 20 فروردین آغاز می شود و کسانی که آخرین عدد شماره ملی آنها صفر است در روز نخست، برگه های فرم را تکمیل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

روز پنجشنبه 21 فروردین، سرپرست خانوارهایی که آخرین عدد شماره ملی آنها یک است ثبت نام می کنند و در روزهای بعدی به ترتیب، نوبت به کسانی می رسد که عدد سمت راست کد ملی آنها 2 تا 9 است.

ثبت نام، فقط به صورت اینترنتی و در سایت www.refahi.ir  انجام می شود و اگر تعداد مراجعه کنندگان زیاد باشد، ممکن است مشکلاتی در انجام عملیات سه مرحله ای ثبت نام بوجود آید. بنابراین روزهای 30 و 31 فروردین نیز برای کسانی که نتوانسته اند در روز معین ثبت نام کنند، اختصاص داده شده است.

,
,
,


اکبر ایزدی، مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرده، بر اساس قانون، پرداخت یارانه نقدی منوط به ثبت نام است و اگر هموطن عزیزی موفق به ثبت نام نشود، ثبت نام نکردن وی به منزله انصراف از دریافت یارانه است.

سازمان هدفمندی تاکید کرده است؛ روش ثبت نام صرفاً اینترنتی است و کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند، باید به مراکزی که اینترنت دارند مراجعه کنند.

ایزدی تصریح کرد: هموطنانی که به شبکه اینترنتی دسترسی ندارند، می توانند به دفاتر پیشخوان دولت،  پلیس +10 ، کمیته امداد ، سازمان بهزیستی و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی مراجعه و از اینترنت آنجا استفاده کنند که  هماهنگی شده است و در کمترین زمان ثبت نام می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هموطنان در ثبت نام دریافت یارانه شرکت نکنند.

کارشناسان دولت معتقدند پرداخت پول به مردم باعث تورم و مشکلات اقتصادی می شود و بهترین راه، همان روش قبلی است که براساس آن، درآمدها، بجای پرداخت های کوچک به مردم، به عنوان سرمایه یا تسهیلات بانکی در اختیار کارآفرینان بزرگ قرار می گیرد و یا اینکه توسط دولت، در اموری نظیر بهداشت هزینه می شود.

ایزدی در این باره گفت: در پایان سال گذشته هزار و 800 میلیارد تومان به وزارت بهداشت دادیم تا صرف ارتقای نظام بهداشت شود و امسال هم 750 میلیارد تومان به سازمان سلامت ایران دادیم تا افرادی که پوشش بیمه ای ندارند، زیرپوشش بیمه قرار گیرند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

فرم ثبت نام یارانه نقدی

, فرم ثبت نام یارانه نقدی,

فرم ثبت نام یارانه نقدی

, فرم ثبت نام یارانه نقدی,

فرم ثبت نام یارانه نقدی
 

, فرم ثبت نام یارانه نقدی,
,

* گزارش ها حاکی از آن است علاوه بر مراکزی که دولت اعلام کرده، کافی نت ها نیز ثبت نام را انجام می دهند و اغلب آنها از هم اکنون خود را آماده کرده اند و اطلاعیه های ثبت نام یارانه را می توان روی شیشه و تابلو آنها مشاهده کرد. اگرچه نرخ مشخصی برای ثبت نام در کافی نت ها در نظر گرفته نشده، اما با توجه به پیش بینی احتمال کند بودن اینترنت و طول کشیدن مراحل ثبت نام، اکثر کافی نت دارها ترجیح می دهند نرخ ساعتی را برای خدمات خود محاسبه کنند.

,

سو استفاده و کلاهبرداری در این زمینه نیز، از هفته های گذشته آغاز شده بود و در برخی شهرها برگه های چاپ شده ای به عنوان فرم ثبت نام یارانه به فروش می رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه