اخبار داغ

ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا؛

ساکنین جزیره برای تعیین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پای صندوق رأی رفتند/ سوئد، دانمارک و نروژ دنباله‌روهای پسابرگزیت

ساکنین جزیره برای تعیین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پای صندوق رأی رفتند/ سوئد، دانمارک و نروژ دنباله‌روهای پسابرگزیت
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۶۹ درصد از مردم سوئد، ۶۶ درصد از مردم دانمارک و ۵۷ درصد از مردم نروژ خواهان خروج از اتحادیه اروپا در دوران پسابرگزیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، همه‌پرسی در انگلیس برای رأی‌گیری درباره ماندن یا خروج این کشور از اتحادیه اروپا شروع شد. این رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح شروع و تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد. به گفته منابع خبری، ۳۸۲۲ صندوق رأی در سراسر انگلیس برای ۱۲ منطقه این کشور تعبیه شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

آمارها همچنین نشان می‌دهد که ۴۶٫۵ میلیون نفر از مردم انگلیس در این رأی‌گیری شرکت خواهند کرد.

,

در همین راستا، هیئت ناظر بر انتخابات انگلیس اعلام داشت که انتظار می‌رود نتایج تا فردا صبح اعلام شوند.

,

مردم انگلیس در حالی پای صندوق‌های رأی می‌روند که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد رقابت بسیار نزدیک به هم است.

,

علاوه بر این میانگین ۶ سرشماری انجام شده توسط روزنامه تلگراف نشان می‌دهد که حامیان ماندن و خروج از اتحادیه اروپا هیچ کدام از تصمیمشان مطمئن نیستند و ترس آن‌ها را فراگرفته است.

,

آخرین نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه تلگراف در ۲۲ ژوئن نشان داد که ۵۱ درصد مردم انگلیس خواهان ماندن و ۴۹ درصد خواهان خروج از اتحادیه اروپا هستند.

,

در نظرسنجی‌ای که امروز و همزمان با شروع همه‌پرسی نیز روزنامه فایننشال تایمز منتشر کرده است مشخص شده که درصد حامیان ماندن نسبت به حامیان خروج بیشتر است. بر اساس این نظرسنجی، ۴۷ درصد به ماندن و ۴۵ درصد به خروج رأی داده‌اند.

,

از سوی دیگر، شبکه خبری سی ان بی سی همزمان با شروع رفراندوم، موضوع دیگری را مطرح کرده است که در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ممکن است روی دهد. سی ان بی سی موضوع «اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود چه کشورهای دیگری به دنبال انگلیس خواهند رفت»، را بررسی کرد و نتایج نشان داد که ۶۹ درصد از مردم سوئد، ۶۶ درصد از مردم دانمارک و ۵۷ درصد از مردم نروژ چنین دیدگاهی به دوران پسابرگزیت دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه