اخبار داغ

مسئول هیات رزمندگان هرمزگان خبرداد:

حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس میزبان مردم در شب های قدر

حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس میزبان مردم در شب های قدر
مسئول هیات رزمندگان اسلام هرمزگان اظهار کرد: مراسم احیاء لیالی قدر در شب های 21،19 و 23 ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس واقع در چهارراه شهید مطهری روبروی دفتر امام جمعه، برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلام احمدی پناه مسئول هیات رزمندگان اسلام استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار رفتارنیوز، از برگزاری مراسم احیاء لیالی قدر در شب های 21،19 و 23 ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس واقع در چهارراه شهید مطهری روبروی دفتر امام جمعه، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز,

 

,

وی افزود: این مراسم از روز جمعه 95/03/04  مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 با جمع خوانی قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و مراسم قرآن به سر برگزار می گردد.

,

 

,

مسئول هیات رزمندگان اسلام استان هرمزگان در خصوص سخنران مراسم بیان کرد: حضرت آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و حجج السلام والمسلمین دانش و رحمانیان از طلاب حوزه علمیه و اعضاء موسسه سیره شهداء قم به بیان مطالب و ایراد سخنرانی می پردازند.

,

 

,

احمدی پناه اظهار کرد: از جمله اعمال شب قدر احیا و شب زنده‌داری، قرآن به سر گرفتن با حالت خضوع و خشوع می‌باشد که با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت استان این مهم محقق می شود.

,

 

,

وی در پایان یاد آور شد: مهد کودک جهت نگهداری اطفال و کودکان در نظر گرفته شده است و خانواده ها می توانند فرزندان خود را در این محیط قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه