اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه رژیم سفاک ال خلیفه است

سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه رژیم سفاک ال خلیفه است
خطیب جمعه تربت حیدریه اقدام رژیم مزدور ال خلیفه علیه رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد و افزود: سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه رژیم سفاک ال خلیفه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: اقدام رژیم سفاک ال خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین ادامه ظلم و ستمی است که ال سعود و امریکای جنایتکار بر این مردم روا می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: مردم مظلوم بحرین با راهپیمائی ها و تجمعات خود علیه رژیم مزدور ال حلیفه نشان دادند که هر اقدامی اعم از سلب تابعیت و تحت فشار قرار دادن رهبران خود، آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه این رژیم را رقم می زند.

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی در ادامه با اهمیت برشمردن مسئله فلسطین، افزود: یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین دلایل راه اندازی گروهای تکفیری و اختلاف بین کشورهای اسلام توسط جبهه استکبار این است که امت اسلامی مسئله مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم قدس را از اولویت اصلی جهان اسلام خارج کند.

,

وی به مردم توصیه کرد تا در راهپیمائی روز جهانی قدس که همزمان با جمعه اخر ماه رمضان است با حضوری با شکوه و قدرتمند تر از گذشته نقشه دشمنان اسلام را خنثی و با ارمانهای فلسطین تجدید عهد و پیمان کنند.

,

خطیب جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: در این وضعیت فعلی حساس جبهه استکبار قصد دارد تا با همراهی گروههای تکفیری ثبات امنیتی را برای رژیم غاصب صهیونیستی بوجود اورد و لذا مسلمانان جهان اسلام نباید اولویت اصلی امت اسلامی یعنی آزادی تمام سرزمین های اشغالی را از چنگال این رژیم سفاک از خاطر ببرند و با حضور چشم گیر در راهپیمائی روز جهانی قدس این مهم را به گوش جهانیان برسانند.

,

عصمتی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یادو خاطره شهدای 7 تیر، شهید بهشتی را از چهره های درخشان نظام اسلامی نام برد و گفت: آیت الله بهشتی چهره ای درخشان در علم و فقاهت و مدیریت جهادی و تشکیلاتی بود و دشمنان انقلاب اسلامی با پی بردن به این موضوع ایشان را به شهادت رساندند.

,

امام جمعه تربت حیدریه، شب های قدر را فرصتی برای توبه و دعا و همچنین خود سازی عنوان کرد و افزود: شب های قدر فرصتی برای تغییر در تقدیر الهی می باشد که تنها راهکار ان با دعاست که محقق می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه