اخبار داغ

حمله تازه کی روش به برانکو؛نمی توانی از عذرخواهی فرار کنی

حمله تازه کی روش به برانکو؛نمی توانی از عذرخواهی فرار کنی
سرمربی تیم ملی بار دیگر بیانیه ای علیه سرمربی پرسپولیس صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،کارلوس کی روش در تازه ترین بیانیه خود خطاب به برانکو ایوانکوویچ نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همکار عزیزم آقای برانکو از آنجایی که شما اشتباه خودتان را نپذیرفتید این آخرین اظهارنظر من درباره این قضیه خواهد بود.

,

تا آنجا که من می دانم شما تاکنون از رئیس فدراسیون، هیات رئیسه و سازمان لیگ عذر خواهی نکرده اید، شما حتی از طرفداران پرسپولیس و از من هم عذر خواهی نکرده اید در حالی که همه می دانند شما به طور نادرست و ناعادلانه یک اشتباه جدی کرده اید.
شما به کارلوس کی روش به جرم مربیگری در تیم ملی توهین کردید.

,
,

شما به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران توهین کردید، همکاری که همیشه به شما احترام گذاشته و این را نشان داده است.  اینکه چرا این کار را انجام دادید تنها خودتان می توانید توضیح بدهید. شما می دانید که نمی توانید از عذرخواهی کردن فرار کنید و با فروتنی از شما می خواهم که از هواداران پرسپولیس درخواست کنید از توهین به من دست بردارند زیرا شما مسئول کامل این شرایط هستید. اگر فکر می کنید که با این موج توهین ها علیه من بزرگتر یا قوی تر می شوید کاملا در اشتباه هستید.
هر روز که عذرخواهی را به عقب اندازی ادامه این مشکلات تقصیر شماست و این خطر وجود دارد که شما را به جای برانکو برانکواینهو نام بگذارند (در پرتغال پسوند اینهو یعنی برانکو کوچک)

,
,

همانطور که می دانید آقای برانکو بی دلیل اظهاراتی اشتباه و نامناسب درباره من بیان کرد، من همچنان از این اتهامات نامناسب شگفت زده هستم و تاکنون هیچ توضیحی درباره اینکه چرا چنین حمله شخصی ای به سرمربی تیم ملی در رسانه ها صورت گرفته نداشتم.

,


من اتهاماتی که در مورد نگرفتن تست از بازیکنان را در موردم زده شده را کاملا رد می کنم. تنها یک ذهن غیرمتعهد می تواند در مجموعه ای که متعلق به فدراسیون فوتبال است و با حمایت یکی از مدیران این مجموعه به سرمربی تیم ملی بزند و بگوید که کارلوس کی روش است که می خواهد  تعیین کند چه تیمی صعود کند و چه تیمی سقوط کند. این اتهام از سوی مربی باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس غیرقابل پذیرش است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه