اخبار داغ

نجوای العفو شب زنده داران در دیار شهید باکری/مردم میاندوآب، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشتند

نجوای العفو شب زنده داران در دیار شهید باکری/مردم میاندوآب، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشتند
در شب نوزدهم ماه رمضان مردم میاندوآب با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشته و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را احیا داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، آئین معنوی احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از شب های قدر، همزمان با سراسر کشور در مساجد شهری و روستایی  و به صورت ویژه در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مانند سال های گذشته، مصلی امام خمینی(ره) یک ساعت بعد از اذان مغرب و عشا، پذیرای مومنان شد که خود را برای برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری به مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب رسانده بودند.

,

مصلی امام خمینی(ره) و خیابان های منتهی به آن از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم مملو از جمعیت بود و مردم  از مسیرهای مختلف خود را به این مکان می‌رساندند تا جایی که هنگام آغاز مراسم  خیابان‌ها و معابر منتهی  پر از مشتاقان حریم امن الهی بود.

,

حضور گسترده مومنان روزه دار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت همراه با سر گرفتن قرآن و مناجات با پروردگار متعال، حال و هوای خاصی از معنویت را به میاندوآب در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بخشید.

,

مراسم شب احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22/30 دقیقه با اقامه نماز جماعت و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و با سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن سرگرفتن و بک یاالله همراه بود.

,

در این شب پرفیض اقشار مختلف مردم  با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشته و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را احیا داشتند.

,

امشب زمزمه «الهی العفو» و «سبحانک یا لا اله الا انت...» در تمام مساجد شهر پیچید و روزه دارانی که به صورت فردی و یا به همراه خانواده‌های خود در مراسم حضور یافته بودند، در زیباترین حال  به  مناجات پرداختند.

,


انتهای پیام/م
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه