اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسکو:

شب قدر بهترین فرصت برای طلب ظهور منجی عالم بشریت است

شب قدر بهترین فرصت برای طلب ظهور منجی عالم بشریت است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسکو با اشاره به اینکه مهم‌ترین و ارزشمندترین دعایی که انسان می‌تواند داشته باشد دعای فرج است، گفت: شب قدر بهترین فرصت برای طلب ظهور منجی عالم بشریت از درگاه خداوند متعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا؛ حجت‌الاسلام اکبر حریرچی در این خصوص اظهار کرد: در شب‌های قدر برنامه‎هایی از جمله، مراسم احیاء، ختم دعای جوشن‌کبیر، زیارت عاشورا و همچنین مراسم عزاداری و سحری در این امام‌زاده برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا؛,

وی در خصوص علت عدم برگزاری طرح ضیافت الهی در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امام‌زاده‌ی این شهرستان در مکان صعب العبوری قرار دارد از این‌رو طرح ضیافت الهی که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسکو برگزار شده بود با استقبال روبه‌رو نشده و درنتیجه منتفی شد.

,

وی با اشاره به تاثیر برگزاری برنامه‌های مذهبی در این شهرستان، افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی در فضای امام‌زاده باعث شناخت و آشنایی بیشتر مردم و جوانان با این گونه مکان‌ها شده و درنتیجه باعث می‌شود که به سمت معنویت گرایش پیدا کنند.

,

حریرچی با اشاره به اینکه مهم‌ترین و ارزشمندترین دعایی که انسان می‌تواند داشته باشد دعای فرج است، گفت: شب قدر بهترین فرصت برای طلب ظهور منجی عالم بشریت از درگاه خداوند متعال است.

,

وی، اظهار کرد: بهترین اعمال در شب‌های قدر درک و شناخت عمیق از امام زمان(عج) و در حالت کلی امام‌زمان شناسی است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسکو درادامه از اتمام مسابقات شهرستانی قرآن کریم در اسکو خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران در محل امامزاده حسین بن عبدالغفار(ع) و برادران در محل مسجد حاج قره اسکو برگزار شد.

, رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسکو درادامه از اتمام مسابقات شهرستانی قرآن کریم در اسکو خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران در محل امامزاده حسین بن عبدالغفار(ع) و برادران در محل مسجد حاج قره اسکو برگزار شد.,

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: در مسابقات بخش اذان برادران، حسین محمدزاده و جواد سجادی، در حفظ ۱۰ جزء مهدی احمدی، جعفر شکیبا و سید محسن رضایی، در حفظ ۵ جزء حسام یار محمدپور و رضا محمدزاده، در رشته قرائت سجاد امینی، محمد مقیمی و سهراب محسن زاده جواز حضور در مسابقات استانی را کسب کردند.

, وی با بیان اینکه ۵۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: در مسابقات بخش اذان برادران، حسین محمدزاده و جواد سجادی، در حفظ ۱۰ جزء مهدی احمدی، جعفر شکیبا و سید محسن رضایی، در حفظ ۵ جزء حسام یار محمدپور و رضا محمدزاده، در رشته قرائت سجاد امینی، محمد مقیمی و سهراب محسن زاده جواز حضور در مسابقات استانی را کسب کردند.,

وی تاکید کرد: همچنین در قسمت ترتیل سید محمدرضا حسینی رتبه اول، مهدی میرزاپور رتبه دوم و کریم بالایی رتبه سوم را کسب کردند.

, وی تاکید کرد: همچنین در قسمت ترتیل سید محمدرضا حسینی رتبه اول، مهدی میرزاپور رتبه دوم و کریم بالایی رتبه سوم را کسب کردند.,

حجت‌الاسلامحریرچی ادامه داد: در بخش خواهران سمیه سعیدی، طاهره علی پور و ساناز آخری در رشته تحقیق؛ و سهیلا عادل، معصومه عبدی و سکینه عباس زاده در رشته ترتیل خواهران حائز رتبه و جواز حضور در مسابقات استانی شدند.

, حجت‌الاسلامحریرچی ادامه داد: در بخش خواهران سمیه سعیدی، طاهره علی پور و ساناز آخری در رشته تحقیق؛ و سهیلا عادل، معصومه عبدی و سکینه عباس زاده در رشته ترتیل خواهران حائز رتبه و جواز حضور در مسابقات استانی شدند., حجت‌الاسلام,

انتهای پیام/ م

, انتهای پیام/ م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه