اخبار داغ

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مطرح کرد:

هدف گذاری پذیرش ۳۰ واحد فناور در پارک هرمزگان برای امسال

هدف گذاری پذیرش ۳۰ واحد فناور در پارک هرمزگان برای امسال
چهارمین جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان هرمزگان با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز ؛پویان ادیبی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سه ماه گذشته پرداخت و افزود: در این مدت یازده واحد فناور جدید پذیرش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
 
,
وی با بیان اینکه این واحدها به فراخور نیاز استان ایده فناورانه داده اند، افزود: در این ارتباط واحدهای فناور مذکور در حوزه های پلیمر، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، کارآفرینی، شیمی و کشاوری پس از داوری در مرحله رشد مقدماتی و ورود به مرحله رشد پذیرش شده اند.
,
 
,
 
,
ادیبی گفت: واحدهایی که در مرکز رشد پذیرش می شوند باید نتیجه کار آنها منتج به محصول فناورانه شود که اگر در مدت مشخص شده این امر محقق نشود از پوشش مرکز رشد خارج می شوند.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در همین زمیه گفت: 8 شرکت نیز پس از پذیرش در این مدت از مرکز رشد خارج شده اند که تعدادی به علت انصراف و تعدادی نیز با توجه به شرایط نظارتی ما به مرحله رشد نرسیده اند.
,
 
,
 
,
وی همچنین به هدف گذاری امسال مرکز رشد واحدهای فناور اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته حداقل 30 واحد فناور باید جذب مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان شوند.
,
 
,
 
,
 
,
در این جلسه همچنین اعضای شورای مرکز رشد به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه