اخبار داغ

خرید بوئینگ و طواف دولت حول محور تعامل با غرب

خرید بوئینگ و طواف دولت حول محور تعامل با غرب
اگر دولت قائل به این موضوع است که مردم استحقاق سوار شدن به هواپیماهای نو را دارند، باید بپذیرد که آنها شایستگی سوار شدن به اتوبوس های نو را نیز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ طی چند روز اخیر و بعد از اعلام موافقت رسمی کاخ سفید برای فروش هواپیمای بوئینگ به ایران، بزرگترین قرارداد تهران واشنگتن بعد از انقلاب اسلامی به واقعیت خواهد پیوست . سیاست دولت یازدهم در این سه سال نشان داد؛ اولویت های اقتصادی دولت را نیازهای واقعی کشور تعیین نمیکند بلکه تمام برنامه های دولت حول محور تعامل با غرب میچرخد. یعنی  سیاست تعامل با کدخدا  آن هم به هر قیمتی؛ تعیین میکند که اولویت امروز اقتصادی کشور چیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,


سیاست طرد اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی  نیز بر اساس همین منطق شکل میگیرد. چرا که دولت نگران این مساله است که  در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی  فرصت های معاملات  با غرب را از دست بدهد .

 تلاش دولت برای برقراری روابط تجاری با آمریکا و خرید هواپیما از شرکت بوئینگ نیز در همین راستا صورت میگیرد.  در حالیکه رهبر معظم انقلاب پس از خرید ۱۱۸ هواپیما از ایرباس به مبلغ ۲۵ میلیارد دلار ؛ تاکید کردند که قبل از نهایی شدن چنین قراردادهایی که هزینه مالی سنگینی بر دوش کشور میگذارد٬ باید نسبت به اولویت داشتن آن تصمیم گیری شود؛  بلافاصله دولت تلاش خود را برای خرید ۱۰۰ هواپیما از شرکت آمریکایی بوئینگ آغاز کرد.
 



اما  کشته شدن ۲۰ سرباز جوان، حادثه تلخی بود که بار دیگر اولویت حمل و نقل جاده ای و مطالبه آن از دولت را مورد توجه قرار می دهد.  در حال حاضر در کشور بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل مسافر و کالا از طریق جاده به انجام می رسد و  سالانه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه مورد نیاز است.

حال اگر دولت قائل به این موضوع است که مردم  استحقاق سوار شدن به هواپیماهای نو را دارند، باید بپذیرد که آنها شایستگی سوار شدن به اتوبوس های نو را نیز دارند. دولت باید به این سوال پاسخ بدهد که بر اساس کدام منطق بیش از ۴۰ میلیارد دلار را صرف خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس میکند؟ 

 

محمد عبدالهی

انتهای پیام/

,


سیاست طرد اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی  نیز بر اساس همین منطق شکل میگیرد. چرا که دولت نگران این مساله است که  در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی  فرصت های معاملات  با غرب را از دست بدهد .

 تلاش دولت برای برقراری روابط تجاری با آمریکا و خرید هواپیما از شرکت بوئینگ نیز در همین راستا صورت میگیرد.  در حالیکه رهبر معظم انقلاب پس از خرید ۱۱۸ هواپیما از ایرباس به مبلغ ۲۵ میلیارد دلار ؛ تاکید کردند که قبل از نهایی شدن چنین قراردادهایی که هزینه مالی سنگینی بر دوش کشور میگذارد٬ باید نسبت به اولویت داشتن آن تصمیم گیری شود؛  بلافاصله دولت تلاش خود را برای خرید ۱۰۰ هواپیما از شرکت آمریکایی بوئینگ آغاز کرد.
 



اما  کشته شدن ۲۰ سرباز جوان، حادثه تلخی بود که بار دیگر اولویت حمل و نقل جاده ای و مطالبه آن از دولت را مورد توجه قرار می دهد.  در حال حاضر در کشور بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل مسافر و کالا از طریق جاده به انجام می رسد و  سالانه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه مورد نیاز است.

حال اگر دولت قائل به این موضوع است که مردم  استحقاق سوار شدن به هواپیماهای نو را دارند، باید بپذیرد که آنها شایستگی سوار شدن به اتوبوس های نو را نیز دارند. دولت باید به این سوال پاسخ بدهد که بر اساس کدام منطق بیش از ۴۰ میلیارد دلار را صرف خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس میکند؟ 

 

محمد عبدالهی

انتهای پیام/

,


سیاست طرد اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی  نیز بر اساس همین منطق شکل میگیرد. چرا که دولت نگران این مساله است که  در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی  فرصت های معاملات  با غرب را از دست بدهد .

 تلاش دولت برای برقراری روابط تجاری با آمریکا و خرید هواپیما از شرکت بوئینگ نیز در همین راستا صورت میگیرد.  در حالیکه رهبر معظم انقلاب پس از خرید ۱۱۸ هواپیما از ایرباس به مبلغ ۲۵ میلیارد دلار ؛ تاکید کردند که قبل از نهایی شدن چنین قراردادهایی که هزینه مالی سنگینی بر دوش کشور میگذارد٬ باید نسبت به اولویت داشتن آن تصمیم گیری شود؛  بلافاصله دولت تلاش خود را برای خرید ۱۰۰ هواپیما از شرکت آمریکایی بوئینگ آغاز کرد.
 



اما  کشته شدن ۲۰ سرباز جوان، حادثه تلخی بود که بار دیگر اولویت حمل و نقل جاده ای و مطالبه آن از دولت را مورد توجه قرار می دهد.  در حال حاضر در کشور بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل مسافر و کالا از طریق جاده به انجام می رسد و  سالانه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه مورد نیاز است.

حال اگر دولت قائل به این موضوع است که مردم  استحقاق سوار شدن به هواپیماهای نو را دارند، باید بپذیرد که آنها شایستگی سوار شدن به اتوبوس های نو را نیز دارند. دولت باید به این سوال پاسخ بدهد که بر اساس کدام منطق بیش از ۴۰ میلیارد دلار را صرف خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس میکند؟ 

,


سیاست طرد اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی  نیز بر اساس همین منطق شکل میگیرد. چرا که دولت نگران این مساله است که  در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی  فرصت های معاملات  با غرب را از دست بدهد .

 تلاش دولت برای برقراری روابط تجاری با آمریکا و خرید هواپیما از شرکت بوئینگ نیز در همین راستا صورت میگیرد.  در حالیکه رهبر معظم انقلاب پس از خرید ۱۱۸ هواپیما از ایرباس به مبلغ ۲۵ میلیارد دلار ؛ تاکید کردند که قبل از نهایی شدن چنین قراردادهایی که هزینه مالی سنگینی بر دوش کشور میگذارد٬ باید نسبت به اولویت داشتن آن تصمیم گیری شود؛  بلافاصله دولت تلاش خود را برای خرید ۱۰۰ هواپیما از شرکت آمریکایی بوئینگ آغاز کرد.
 

,
,
,
,
,
, ,



اما  کشته شدن ۲۰ سرباز جوان، حادثه تلخی بود که بار دیگر اولویت حمل و نقل جاده ای و مطالبه آن از دولت را مورد توجه قرار می دهد.  در حال حاضر در کشور بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل مسافر و کالا از طریق جاده به انجام می رسد و  سالانه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه مورد نیاز است.

حال اگر دولت قائل به این موضوع است که مردم  استحقاق سوار شدن به هواپیماهای نو را دارند، باید بپذیرد که آنها شایستگی سوار شدن به اتوبوس های نو را نیز دارند. دولت باید به این سوال پاسخ بدهد که بر اساس کدام منطق بیش از ۴۰ میلیارد دلار را صرف خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس میکند؟ 

,
,
,
,
,

 

,
محمد عبدالهی
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه