اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

سخنرانی حجت ‌الاسلام اختری در مراسم روز قدس زنجان/ مسیرراهپیمایی در زنجان مشخص شد

سخنرانی حجت ‌الاسلام اختری در مراسم روز قدس زنجان/ مسیرراهپیمایی در زنجان مشخص شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سخنران مراسم روز قدس در زنجان حجت‌الاسلام اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا, اظهار داشت: برنامه روز قدس همچون سال های گذشته با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار  , موج رسا, , اظهار داشت: برنامه روز قدس همچون سال های گذشته با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.,

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه این روز راهپیمایی عظیم مردم استان زنجان خواهد بود، ادامه داد: مردم همیشه در صحنه استان زنجان در شهرها، بخش ها و روستاهای استان این مراسم را برگزار می کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) با شناخت دقیق موضوع فلسطین در مقابل اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل روز جهانی قدس را نامگذاری کردند، ادامه داد: مردم زنجان همپای مردم سایر استان های کشور در این راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شده و اقدامات ددمنشانه رژین غاصب اسرائیل را در فلسطین محکوم می کنند.

,

 

,

*دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

, *دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با دعوت از مردم زنجان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: روز قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام محسوب می شود که ضروری است در این راهپیمایی حضور گسترده ای داشته باشیم.

,

حسینی بر ضرورت ارائه رویکردها و راهبردهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص موضوع قدس تاکید کرد و گفت: در برنامه های این روز باید این رویکردها برجسته شود.

,

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت 10:30 صبح از میدان قائم آغاز می شود، گفت: مردم زنجان با راهپیمایی در طول مسیر کوچه مشکی سابق زنجان و محکوم کردن اقدامات این رژیم جعلی،تا مصلی خاتم ‌الانبیای راهپیمایی می کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت ‌الاسلام اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) است، افزود:با توجه به شرایط حساس منطقه و به راه انداختن جنگ‎ های نیابتی در منطقه با دخالت‌ های مستقیم کشورهای غربی و استکبار جهانی این راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس مردم جهان را متوجه جنایت‌ ها و اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین ‎‏های اشغالی فلسطین کردند، تصریح کرد: امروز مردم همه کشورهای اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل متحد بوده و اقدامات این رژیم جعلی را محکوم می کنند.

,

 

,

*پیشینه روز قدس

, *پیشینه روز قدس,

گفتنی است، در 16مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند. 

,

روز جهانی قدس، مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که در حمایت از ملت فلسطین برگزار می ‌شود. امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»

,

 

,

*راهپیمایی در روز قدس

, *راهپیمایی در روز قدس,

همه ساله مردم در ایران و کشورهای اسلامی و مردم آزادی خواه جهان،در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند.

,

در شماری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان، پاکستان و حتی برخی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، تظاهراتی در بعضی از مراکز اسلامی و با حضور مسلمانان و غیر مسلمانان برگزار می‌شود.
در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد. روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

,
,

 روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه