اخبار داغ

عالیشاه: توقعی جز قهرمانی از پرسپولیس نمی‌رود/ از رضائیان خبری ندارم

عالیشاه: توقعی جز قهرمانی از پرسپولیس نمی‌رود/ از رضائیان خبری ندارم
هافبک پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال تیم خوبی بسته است و از این تیم توقعی غیر از قهرمانی نمی رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امید عالیشاه بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: «خیلی خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم و هدفی جز قهرمانی در این فصل نداریم.»هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود استقلال هم تیم خوبی را بسته است و آیا این مساله کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت می‌کند، بیان‌ کرد: «من با تیم‌های دیگر کار ندارم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و به موفقیت برسیم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  امید عالیشاه بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: «خیلی خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم و هدفی جز قهرمانی در این فصل نداریم.», هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود استقلال هم تیم خوبی را بسته است و آیا این مساله کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت می‌کند، بیان‌ کرد: «من با تیم‌های دیگر کار ندارم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و به موفقیت برسیم.»,

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که برانکو قرار است از او در پست مهاجم بازی بگیرد، عنوان کرد: «تا به این جا که در هافبک بازی کرده‌ام و در ادامه کار هم برانکو نظر می‌دهد.»

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا مبنی بر اینکه که آیا ترافیک در پست او برایش مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: «ما برای سه جام باید بجنگیم و نیاز داریم تا بازیکنان بیشتری داشته باشیم. سال سختی است چرا که هدف ما قهرمانی است.»

,

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در فصل آتی به موفقیت برسد، اظهار کرد: «همه بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کنند تا کارایی لازم را داشته باشند. آنها هر چند دقیقه‌ای که بازی کنند برای خوشحالی دل هواداران تلاش می‌کنند.»

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت رامین رضاییان اطلاعی دارد یا نه، گفت: «نه. من از وضعیتش اطلاعی ندارم.»

,

عالیشاه در پایان با بیان این که تیمش به دنبال قهرمانی است، اضافه‌ کرد: «توقعی جز قهرمانی از این پرسپولیس نداریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه