اخبار داغ

به مناسبت بازگشت پرافتخار بانوی اول فرهنگ!

کسانی که با وثیقه آزاد شده‌اند چگونه با تکیه بر کُرسی شورا، تصمیم‌ساز می‌‌شوند؟/ به این ریش خندیدن جفا نیست!

کسانی که با وثیقه آزاد شده‌اند چگونه با تکیه بر کُرسی شورا، تصمیم‌ساز می‌‌شوند؟/ به این ریش خندیدن جفا نیست!
اعضایی که به اتهام ارتشاء و اختلاس در بازداشت به سر می‌بردند با آزادی به قید وثیقه قبل از خانه به شورا آمده‌اند تا با تکیه بر کُرسی تصمیم‌سازی کنند و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دیگر موضوعی نیست که بشود انکار کرد و به آن نپرداخت؛ در این روزگار بلبشوی فیش‌های نجومی برخی از مدیران دولتی دفتر و دستکی برای خودشان برپا کرده‌اند تا ارتزاق حلال! نمایند و عده‌ای سوئ استفاده از مقام‌های خویش می‌کنند تا به اصطلاح گلیم‌شان را برای همیشه از آب بیرون بکشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اینکه اتهامات وارده به برخی از اعضای شورای شهر تبریز چقدر صحت داشته یا نه؛ وظیفه‌ی نهادهایی است که تا به امروز به نیکی و با قدرت برای احقاق حقوق مردم ایستاده‌اند و در این موضوع فقط ذکر همین بس که " تا نباشد چیزکی ...."

,

روزهای تبلیغات نامزدهای شورای شهر تبریز را به یاد می آورم، روزگاری که همه قصد داشتند تا رای مردم را برای خدمت به خلق جلب نمایند و هر کس هم ایده‌ای برای هم برای تبلیغات و هم برای خدمت به مردم داشت.

,

 یادم می‌آید همان روزها بنری در سطح شهر پر بود که توجه مرا هم به خودش جلب می‌کرد، "بانوی اول فرهنگ...!"

,

اینکه این بانو را چه کسی به عنوان بانوی اول فرهنگ انتخاب کرده بود بحثی بود که همان روزها هم به نتیجه نرسید اما در هر حال ایشان را همیشه با این عنوان در ذهن داشتم.

,

 

,

, ,

 

,

وقتی زمزمه‌هایی از زلزله بزرگ شورای شهر تبریز مطرح شد همه در تعجب بودند اما من وقتی نام بانوی اول فرهنگ را شنیدم بیشتر متعجب شدم.

,

چرا باید کسی که ادعای طلایه داری فرهنگ در شهرم را داشت، امروز به عنوان متهم (نه مجرم) یکی از اعضای اصلی باند ارتشا و اختلاس مطرح گردد و روزهایی را به تعبیر خودش مهمان برادران نهادهای امنیتی شود؟

,

در هر حال در مدتی که اتفاقاتی پشت سر هم در شورای شهر روی می‌داد و چندین نفر از مدیران ارشد شهرداری و همچنین پیمانکاران و تعدادی از اعضای شورای شهر دستگیر می‌شدند فقط این نکته که پیش داوری نکنیم و منتظر نتیجه نهایی باشیم موجب می‌شد تا صبر نماییم.

,

اما اینکه به شعور مردم توهین شود را کسی برنمی‌تابد؛ برخی‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار نه کسی آمده و نه کسی رفته است؛ بانوی اول فرهنگ با صراحت تمام می‌گوید دستگیری وی سوءتفاهم بوده است و بعد از دو ماه بازداشت با آرامش به جلسه شورای شهر می‌آید و در کنار دیگر عضو تازه آزاد شده شورا می‌نشیند و احتمالا هم در مورد ادامه ساخت و سازهای کلان تبریز نظر می‌دهد!

,

 

,

, ,

 

,

المیرا خاماچی نیز بعد 4 ماه غیبت با ژستی مظلومانه می‌گوید: ما رفتیم و خیر بود و اگر شما هم رفتید انشالله خیر باشد، دنیا دار مکافات است؛ گویی که انگار بی‌دلیل بازداشت شده و در حق وی ظلم کرده‌اند.

,

برخی از اعضای شورای شهر می‌گویند مردم به ریش ما می‌خندند؛ حال سوال اینکه حقیقتا نباید بخندند؟ نباید تعجب کنند که کسی با قرار وثیقه آزاد شده و در جلسه شورای شهر می‌نشیند و در تصمیمات مهم شهری شرکت می‌کند؟

,

اینکه شرکت این اعضای دستگیر شده که فعلا با قرار وثیقه آزاد هستند در جلسات شورای شهر منع قانونی دارد یا نه مسئله‌ای جداست اما می‌دانم این اقدام توهین به مردم است و این مسئولان محترم باید تا حصول نتیجه بنشینند و حساب خود را اول با خدا صاف کنند تا بلکه بتوانند در برابر مردم هم پاسخگو باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه