اخبار داغ

اطفای حریق مراتع ماراب/

شروع فصل غفلت وافتادن آتش به جان مراتع و جنگل های کامیاران+تصویر

شروع فصل غفلت وافتادن آتش به جان مراتع و جنگل های کامیاران+تصویر
بخشدارمرکزی کامیاران گفت: آنچه که روشن است بیشتر حریق ها ناشی از کوتاهی افرادی است که در این مناطق آتش روشن می کنند و بر اثر غفلت حریق گسترش یافته به جان مراتع، مزارع و جنگل ها می افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ بخشدار مرکزی کامیاران از اطفا حریق در چندین منطقه شهرستان کامیاران در طی روزهای گذشته خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر؛,

جمال ویسی صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما دراین رابطه عنوان داشت: آتش سوزی گسترده ایی در«گردنه تنزینه»، در مراتع روستای ماراب روی داد که با هوشیاری اهالی این روستا و حضور به موقع آنان این حریق خاموش شد.

,

وی افزود: در یک همبستگی مثال زدنی اهالی روستا به همراه شورا و دهیاری ماراب توانستند طی 3 ساعت، آتش سوزی در بیش از 5 هکتار از مراتع این منطقه را خاموش نمایند.

,

ویسی از همکاری اهالی دیگر روستاها تمجید نمود و گفت: با استمداد برای خاموشی آتش سوزی، اهالی روستاهای درویان علیا والک اعلام آمادگی نموده وعازم محل شدند.

,

 بخشدار بخش مرکزی کامیاران درباره دیگر آتش سوزی های روی داده اعلام کرد:  از عصر دوشنبه به علل نامعلومی کوه های اطراف روستاهای پرتاله و بلوجه نیز دچار حریق شدند که با حضور نیروهای امدادی و اهالی منطقه تاحدودی این آتش سوزی خاموش شده است.

,

ویسی درباره علت حریق های این چند روز ابراز داشت: تاکنون دلایل اصلی این حریق ها بیان نشده است، اما آنچه که روشن است بیشتر حریق ها ناشی از کوتاهی افرادی است که در این مناطق آتش روشن می کنند و بر اثر غفلت این آتش به مراتع، مزارع و جنگل ها گسترش می یابد.

,

 

,

, ,

, , , ,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه