اخبار داغ

سعدالله زارعی در گفتگویی عنوان کرد؛

سکوت دولت در برابر حقوق های نجومی زیر سوال بردن جمهوری اسلامی است/یادآوری فتنه 88 در کلام رهبری به منظور جلوگیری از فتنه جدید است

سکوت دولت در برابر حقوق های نجومی زیر سوال بردن جمهوری اسلامی است/یادآوری فتنه 88 در کلام رهبری به منظور جلوگیری از فتنه جدید است
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت:کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: سکوت در برابر حقوق های نجومی زیر سوال بردن جمهوری اسلامی است ، در خصوص این مسائل که فساد آشکار به حساب می آیند دولت نباید سکوت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعد الله زارعی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که  حقوق های نجومی برخی از مدیران را هجوم به ارزش ها دانشته اند، اظهار کرد:همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی ساده زیستی ومردمی بودن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد:اگر چنانچه بعضی مدیران دولتی با نادیده گرفتن این اصل در پی تمتعات مادی باشند نه فقط به آنها به عنوان یک انسان متعهد لطمه می زند بلکه جمهوری اسلامی هم که در معرض قضاوت دقیق شهروندانش قرار می گیرد و زیر سوال می رود و لذا در منظر حق عمومی هم نباید  در خصوص این  مسائل که فساد آشکار به حساب می آیند ،دولت نباید سکوت کند.

,

وی عنوان کرد:نکته حائز اهمیت این است که  باید بدانیم این مسئله بدین صورت نیست که اکثریت مدیران ما دارای دریافتی های آنچنانی هستند بلکه همانطور که رهبر معظم انقلاب  هم اشاره داشته اند مدیران و دست اندرکاران آنها حقوق های متعارف را دریافت می کنند .

,

زارعی در ادامه گفت: لذا در مواجه با چنین پدیده هایی کوتاهی دیده می شود که این مسئله  نگران کننده است  و گرنه اصل اینکه کسی تخلف کند ممکن است که همه جا اتفاق بیافتد ولی اینکه کسی تخلف کند و این اشخاص مسئول باشند و از کنار این مسئله بگذرند این مسئله نگران کننده است.

,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه فتنه 88 و یادآوری در این رابطه  ابراز کرد: چنانچه ما فراموش کنیم که فتنه 88 چه هزینه ای را برای کشور داشته است و این مهم را یک مسئله  کم اهمیت تلقی کنیم و نسبت به عاملین چنین خسارتی  تسامح و رأفت به خرج دهیم در واقع بستر فتنه جدید را به وجود آورده ایم .

,

سعد الله زارعی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه  هزینه تازه ای متوجه کشور نشود و فتنه جدیدی  شکل نگیرد ما باید یادآوری کنیم که این فتنه چه بود و کسانی که این فتنه را ایجاد کردند دائما باید درمعرض سرزنش قرار داشته باشند و اگر لحظه ای سرزنش از این افراد برداشته شود در حالی که  به جرم هایی که مرتکب شده اند اعترافی نکرده اند،دوباره  فتنه جدیدی به وجود خواهد آمد.

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه