اخبار داغ

پیمودن 600پله به عشق زاری گنج بی همتای جهان/ زمزمه دعا و اشک عاشقان در عزای امام مظلوم

پیمودن 600پله به عشق زاری گنج بی همتای جهان/ زمزمه دعا و اشک عاشقان در عزای امام مظلوم
عصر بود و مردم همه روزه دار، عشق به مولا پیر و جوان نمی شناخت، از راه دور و نزدیک آمده بودند، 600 پله را قدم به قدم با عصایشان با گرمی فصل تابستان می گذاشتند اما چهره شان غمی در دل داشت، آری زمزمه دعا و اشک عاشقان در عزای امام مظلوم در بالاترین کوه کردستان بیداد می کرد ...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران، عصر بود و مردم همه روزه دار، عشق به مولا پیر و جوان نمی شناخت، از راه دور و نزدیک آمده بودند، 600 پله را قدم به قدم با عصایشان با گرمی فصل تابستان می گذاشتند اما چهره شان غمی در دل داشت، امامزاده حمزه عرب بیجار در بالاترین کوه کردستان میزبان هزاران نفر از مردم شهید پرور بیجار بود که به عشق و وفای به امام علی (ع) خستگی راه را به جان می خریدند و در وادی این راه هراسی نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران,

زیباترین غروب از همین نقطه قابل دیدن است، غروبی به راستی دیدنی و زیبا که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند، پیرمردان و پیرزنانی که راه رفتن برایشان دشوار است، به راحتی برای زیارت و ادای نذر رنج سفر را برخود تحمیل کرده و به زیارت آمده بودند.

,

در این شب به مناسبت شهادت مولای متقیان علی(ع) پیروان مخلص آن حضرت، در رثای امام خود ماتم گرفتند و به یاد آن مظلوم روزگار سوگواری کردند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه