اخبار داغ

جزئیات جدید از انفجار استانبول؛

روش ابداعی تروریست‌ها برای افزایش شمار تلفات

روش ابداعی تروریست‌ها برای افزایش شمار تلفات
در انفجار فرودگاه آتاترک، تروریست ها برای افزایش شمار تلفات، دست به اقدامی خائنانه زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در انفجار تروریستی فرودگاه آتاترک که 36 نفر کشته و 147 نفر زخمی شدند، تروریست ها برای افزایش شمار تلفات جانی، دست به اقدامی خائنانه و جنایت کارانه زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

روزنامه «یِنی شافاک» ترکیه، مدعی شده است که تروریست ها برای افزایش آمار تلفات در انفجار فرودگاه آتاترک، برنامه ریزی کرده اند و یکی از تروریست ها بعد از عبور از دستگاه ایکس رِی، فریاد زده است که لحظاتی بعد، اینجا انفجار رخ خواهد داد و مسافران که دچار ترس و وحشت شده اند به طرف درهای خروجی هجوم آورده اند که در این لحظه تروریست هایی که مقابل درها منتظر ایستاده بودند، ابتدا به طرف مسافران شلیک کرده و سپس بمب ها را منفجر نموده اند.

,

تعویض شیفت کاری پرسنل

, تعویض شیفت کاری پرسنل,

اظهارات شاهدان عینی، جنایت رخ داده را آشکار کرد. یکی از مهمانداران شرکت هواپیمایی ترکیه که در لحظه وقوع انفجار در فرودگاه حضور داشت، بیان نمود که انفجار مهیبی بودi و در اثر شدت ضربه، پایش شکسته است.

,

یکی دیگر از علل افزایش تلفات جانی در این انفجار، برنامه ریزی حمله برای ساعت خروج پرسنل بود که همزمانی تغییر شیفت کاری پرسنل فرودگاه با لحظه وقوع انفجار، سبب شده است که عده بیش تری از پرسنل در فرودگاه حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه