اخبار داغ

​استمداد سازنده اتومبیل ابتکاری دست ساز از مقام معظم رهبری

​استمداد سازنده اتومبیل ابتکاری دست ساز از مقام معظم رهبری
من از مقام معظم رهبری و همه مسئولان و دست اندرکاران، استمداد می کنم که با حمایت های همه جانبه ایی که مورد نیاز است،اتومبیل دست سازم با ثبت جهانی، نام ایران اسلامی را در ردیف کشورهای دیگر جهان به عنوان تولیدکننده اتومبیل دست ساز قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمشادی در کانال تلگرامش نوشت: آیا این اتومبیل دست ساز را باید پرس کرد؟ آیا مرکز نخبگان و حمایت از مبتکرین و مخترعین به کمک خالق ماشین دست ساز می آیند؟ آیا عمل ساخت ماشین دست ساز جرم است؟ آیا دولت از اقدام متحورانه محمدرضا فدوی حسینی حمایت می کند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


اینها سؤالات مبتکر جوان ایرانی است که برای اولین بار اقدام به ساخت ماشین دست ساز نموده و ایران را در شمار کشورهایی که پیشرو در این صنعت هستند قرارداده است تا از کشورمان به عنوان تولید کننده ماشین دست ساز در جهان یاد شود. 
 



بخشی از سخنان این مبتکر ایرانی :
در سال ۱۳۹۱که رهبر عظیم الشان کشورمان ان را سال((تولیدملی حمایت ازکاروسرمایه ایرانی)) نام نهادند، انگیزه ساخت این خودرو در من ایجاد شد و به فکرم رسید : با ماشین تولید کشورم وداع و خداحافظی نکنم ، با خود گفتم من آن را  از نو می سازم و به عنوان کار برجسته جهانی به دنیا عرضه می کنم.

 بدون آنکه تخصص ساخت اتومبیل داشته باشم دست به کار شدم و با اطلاعات مختصری که کسب کردم ساخت اتومبیل حاضر را که به نام مبارک خلیج فارس «پرشین گلف» نامیده ام آغاز کردم. سختی و رنج بسیار بردم اما با عشق به این که کاری بزرگ و جهانی انجام می دهم از این سختی ها نهراسیدم .

ساعت های بسیار سر بر روی کاغذ سفید داشتم تا طراحی را به انجام برسانم و بیشتر از آن سر به جیب تفکر فرو می بردم تانحوه ساخت واستفاده از قطعات مورد نیاز را بیابم وبه گونه ایی اتومبیل جدید راخلق کنم که از زیبایی برونی و درونی آن نکاهد...

خوشبختانه خیلی زود بر این مهم دست یافتم و به راحتی ماشین دست سازم قدرت و توان راه رفتن پیدا کرد، اما هیچ کس دستِ حمایت به سویم دراز نکرد ولی من همچنان می اندیشم که حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی مورد تأکید رهبری بوده و من به عنوان یک ایرانی پیرو فرامین رهبر کشورم همچنان عاشقانه به کارم و خلاقیتی که به آن ایمان داشتم ادامه دادم.

 سختی ها و دشواری ها را کنار زدم، تا اینکه سرانجام اتومبیل «پرشین گلف» یا همان خلیج فارس، در شکلی که امروز می بینید به حرکت درآمد .

 من از مقام معظم رهبری و همه مسئولان و دست اندرکاران، استمداد می کنم که در مرحلة اول مقدمات ثبت ، نام اتومبیل (پرشین گلف) را در داخل کشورمان فراهم شود  تا راه برای ثبت جهانی آن هموار گردد و با حمایت های همه جانبه ایی که مورد نیاز است، این اتومبیل دست ساز با ثبت جهانی، نام ایران  اسلامی را در ردیف کشورهای  دیگر جهان به عنوان تولیدکننده اتومبیل دست ساز قرار دهد.

حقیقت امر این است که من آگاهی چندانی ازثبت اختراعات و ثبت علائم و یا ثبت جهانی ندارم اما می دانم که در کشوری زندگی می کنم که مسئولان دلسوز آن با تأکید بر «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» ، یاری دهنده ام خواهند بود  تا مراحل قانونی و ثبت اتومبیل دست ساز را طی کرده و جلوی پرس شدن این اتومبیل را بگیرند و به بنده اجازه ادامه راهم داده شود.

پی نوشت: 
یک : متن و عکس ها، دریافتی از طرف این مبتکر ایرانی است . 
دو : هر کس که می تواند، هر طور که صلاح می داند، یاریش کند .
سه : نخبه هایمان را دست کم و نادیده نگیریم 


انتهای پیام/

,


اینها سؤالات مبتکر جوان ایرانی است که برای اولین بار اقدام به ساخت ماشین دست ساز نموده و ایران را در شمار کشورهایی که پیشرو در این صنعت هستند قرارداده است تا از کشورمان به عنوان تولید کننده ماشین دست ساز در جهان یاد شود. 
 



بخشی از سخنان این مبتکر ایرانی :
در سال ۱۳۹۱که رهبر عظیم الشان کشورمان ان را سال((تولیدملی حمایت ازکاروسرمایه ایرانی)) نام نهادند، انگیزه ساخت این خودرو در من ایجاد شد و به فکرم رسید : با ماشین تولید کشورم وداع و خداحافظی نکنم ، با خود گفتم من آن را  از نو می سازم و به عنوان کار برجسته جهانی به دنیا عرضه می کنم.

 بدون آنکه تخصص ساخت اتومبیل داشته باشم دست به کار شدم و با اطلاعات مختصری که کسب کردم ساخت اتومبیل حاضر را که به نام مبارک خلیج فارس «پرشین گلف» نامیده ام آغاز کردم. سختی و رنج بسیار بردم اما با عشق به این که کاری بزرگ و جهانی انجام می دهم از این سختی ها نهراسیدم .

ساعت های بسیار سر بر روی کاغذ سفید داشتم تا طراحی را به انجام برسانم و بیشتر از آن سر به جیب تفکر فرو می بردم تانحوه ساخت واستفاده از قطعات مورد نیاز را بیابم وبه گونه ایی اتومبیل جدید راخلق کنم که از زیبایی برونی و درونی آن نکاهد...

خوشبختانه خیلی زود بر این مهم دست یافتم و به راحتی ماشین دست سازم قدرت و توان راه رفتن پیدا کرد، اما هیچ کس دستِ حمایت به سویم دراز نکرد ولی من همچنان می اندیشم که حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی مورد تأکید رهبری بوده و من به عنوان یک ایرانی پیرو فرامین رهبر کشورم همچنان عاشقانه به کارم و خلاقیتی که به آن ایمان داشتم ادامه دادم.

 سختی ها و دشواری ها را کنار زدم، تا اینکه سرانجام اتومبیل «پرشین گلف» یا همان خلیج فارس، در شکلی که امروز می بینید به حرکت درآمد .

 من از مقام معظم رهبری و همه مسئولان و دست اندرکاران، استمداد می کنم که در مرحلة اول مقدمات ثبت ، نام اتومبیل (پرشین گلف) را در داخل کشورمان فراهم شود  تا راه برای ثبت جهانی آن هموار گردد و با حمایت های همه جانبه ایی که مورد نیاز است، این اتومبیل دست ساز با ثبت جهانی، نام ایران  اسلامی را در ردیف کشورهای  دیگر جهان به عنوان تولیدکننده اتومبیل دست ساز قرار دهد.

حقیقت امر این است که من آگاهی چندانی ازثبت اختراعات و ثبت علائم و یا ثبت جهانی ندارم اما می دانم که در کشوری زندگی می کنم که مسئولان دلسوز آن با تأکید بر «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» ، یاری دهنده ام خواهند بود  تا مراحل قانونی و ثبت اتومبیل دست ساز را طی کرده و جلوی پرس شدن این اتومبیل را بگیرند و به بنده اجازه ادامه راهم داده شود.

پی نوشت: 
یک : متن و عکس ها، دریافتی از طرف این مبتکر ایرانی است . 
دو : هر کس که می تواند، هر طور که صلاح می داند، یاریش کند .
سه : نخبه هایمان را دست کم و نادیده نگیریم 

,


اینها سؤالات مبتکر جوان ایرانی است که برای اولین بار اقدام به ساخت ماشین دست ساز نموده و ایران را در شمار کشورهایی که پیشرو در این صنعت هستند قرارداده است تا از کشورمان به عنوان تولید کننده ماشین دست ساز در جهان یاد شود. 
 

,
,
,
, ,



بخشی از سخنان این مبتکر ایرانی :
در سال ۱۳۹۱که رهبر عظیم الشان کشورمان ان را سال((تولیدملی حمایت ازکاروسرمایه ایرانی)) نام نهادند، انگیزه ساخت این خودرو در من ایجاد شد و به فکرم رسید : با ماشین تولید کشورم وداع و خداحافظی نکنم ، با خود گفتم من آن را  از نو می سازم و به عنوان کار برجسته جهانی به دنیا عرضه می کنم.

 بدون آنکه تخصص ساخت اتومبیل داشته باشم دست به کار شدم و با اطلاعات مختصری که کسب کردم ساخت اتومبیل حاضر را که به نام مبارک خلیج فارس «پرشین گلف» نامیده ام آغاز کردم. سختی و رنج بسیار بردم اما با عشق به این که کاری بزرگ و جهانی انجام می دهم از این سختی ها نهراسیدم .

ساعت های بسیار سر بر روی کاغذ سفید داشتم تا طراحی را به انجام برسانم و بیشتر از آن سر به جیب تفکر فرو می بردم تانحوه ساخت واستفاده از قطعات مورد نیاز را بیابم وبه گونه ایی اتومبیل جدید راخلق کنم که از زیبایی برونی و درونی آن نکاهد...

خوشبختانه خیلی زود بر این مهم دست یافتم و به راحتی ماشین دست سازم قدرت و توان راه رفتن پیدا کرد، اما هیچ کس دستِ حمایت به سویم دراز نکرد ولی من همچنان می اندیشم که حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی مورد تأکید رهبری بوده و من به عنوان یک ایرانی پیرو فرامین رهبر کشورم همچنان عاشقانه به کارم و خلاقیتی که به آن ایمان داشتم ادامه دادم.

 سختی ها و دشواری ها را کنار زدم، تا اینکه سرانجام اتومبیل «پرشین گلف» یا همان خلیج فارس، در شکلی که امروز می بینید به حرکت درآمد .

 من از مقام معظم رهبری و همه مسئولان و دست اندرکاران، استمداد می کنم که در مرحلة اول مقدمات ثبت ، نام اتومبیل (پرشین گلف) را در داخل کشورمان فراهم شود  تا راه برای ثبت جهانی آن هموار گردد و با حمایت های همه جانبه ایی که مورد نیاز است، این اتومبیل دست ساز با ثبت جهانی، نام ایران  اسلامی را در ردیف کشورهای  دیگر جهان به عنوان تولیدکننده اتومبیل دست ساز قرار دهد.

حقیقت امر این است که من آگاهی چندانی ازثبت اختراعات و ثبت علائم و یا ثبت جهانی ندارم اما می دانم که در کشوری زندگی می کنم که مسئولان دلسوز آن با تأکید بر «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» ، یاری دهنده ام خواهند بود  تا مراحل قانونی و ثبت اتومبیل دست ساز را طی کرده و جلوی پرس شدن این اتومبیل را بگیرند و به بنده اجازه ادامه راهم داده شود.

پی نوشت: 
یک : متن و عکس ها، دریافتی از طرف این مبتکر ایرانی است . 
دو : هر کس که می تواند، هر طور که صلاح می داند، یاریش کند .
سه : نخبه هایمان را دست کم و نادیده نگیریم 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه