اخبار داغ

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

دعوت بخشدار زاوین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت بخشدار زاوین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
نایه در بخشدار زاوین طی پیامی به مناسبت روز قدس از مردم همیشه درصحنه بخش زاوین جهت حضور در حماسه‌ی راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلات نادر، مهدی نای در بخشدار زاوین در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل‌آورده و خواستار حضور پرشور آن‌ها در این راهپیمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلات نادر,

 

,

متن پیام بدین شرح است:

,

 

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

 

,

بدون تردید روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به‌عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد نمود.

,

 

,

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌بودن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

,

 

,

امام خمینی(ره) با نامیدن روز قدس به‌عنوان روز اسلام، قبله اول مسلمانان را از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر برد، معنای معنوی و اعتقادی به ‌آن بخشید و آن را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرد؛ چنانکه امروز، حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما تبدیل‌شده است.

,

 

,

امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که شاهد جنایات بی‌شمار داعش در کشورهای اسلامی و تجاوز رژیم آل سعود به کشور مظلوم یمن هستیم ، موضوعی که با خشنودی رژیم غاصب اسرائیل مواجه شده است.

,

 

,

به خواست خداوند مردم ایران اسلامی در روز جمعه به ندای منادی بزرگ اسلام حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری پاسخی درخور خواهند داد و هم‌صدا با سایر مسلمانان در دیگر کشورها بار دیگر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی را محکوم و بر حقوق مسلم فلسطینیان ازجمله حق حاکمیت بر سرزمین خود تأکید خواهند کرد

,

مهدی نایه در؛ بخشدار زاوین

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه