اخبار داغ

حال و هوای مردم یک روز مانده به روز قدس

فردا به وقت 850 شهر ایران طنین شعار "مرگ بر اسرائیل" نسخه تفکر صهیونیستی را خواهد پیچید

فردا به وقت 850 شهر ایران طنین شعار "مرگ بر اسرائیل" نسخه تفکر صهیونیستی را خواهد پیچید
روز قدس از بایدهای انقلاب اسلامی ایران است. این روز تجلی فرهنگ عاشورایی و نمود و بروز انقلابی گری است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز فریاد بر سر نبایدهای جهان اسلام است و چه نبایدی واجب تر از وجود منحوس رژیم کودک کش و تروریسم پرور اسرائیل و اسرائیلیان!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، روز قدس از بایدهای انقلاب اسلامی ایران است. این روز تجلی فرهنگ عاشورایی و نمود و بروز انقلابی گری است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز بیان نبایدهای جهان اسلام است و چه نبایدی واجب تر از وجود منحوس رژیم کودک کش و تروریسم پرور اسرائیل و اسرائیلیان!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رمی جمراتی در ماه رمضان

, رمی جمراتی در ماه رمضان , رمی جمراتی در ماه رمضان ,

روز قدس، یوم الله جهان اسلام در برابر تمام کفر، جنایتکاری و جنایت طلبی است. این روز، روز مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده علیه استکبار و تروریسم است. روزی که قلب های بیدار و فکرهای بصیر، هرگز آن را فراموش نمی کنند.

,

 روز قدس، روز  تقدیس انسانیت، آزادگی، بشردوستی و حمایت از مظلوم در برابر ظالم است، روزی که در سراسر گیتی، دل های آگاه و بیدار به حمایت از مقاومت به خیابان ریخته و مسلمان و غیر مسلمان رمی جمرات می کنند.

,

روز قدس، روز پایین کشیدن و سوزانده شدن پرچم رژیمی جعلی است که بی هویت و منحوس، چون بختکی نفس گیر بر پیکره. مقدس ترین سرزمین ها، سرزمین وحی و نبوت، افتاده است و چون غده ای سرطانی این پیکره را در بر می گیرد.

,

از این روست که روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روز هشدار به روشنفکران روشنفکران خواهان ارتباط با آمریکا است، روز هشدار به ابرقدرت ها است، این روز، روز احیای اسلام و اجرای قوانین اسلامی در ممالک اسلامی است، روز قدس روز حیات اسلام و مشخص کننده منفاقین از متعهدین است. ( بخشی از بیانات امام خمینی(ره) )

,

دیو هفت سر صهیونیستی بلای جان مسلمین

, دیو هفت سر صهیونیستی بلای جان مسلمین, دیو هفت سر صهیونیستی بلای جان مسلمین,

امسال، جهانیان و ویژه تر مردم مسلمان روز قدس را با عظمت و شکوه بیشتری اقامه کرده و فریادهای خشمگین خود را بر سر دنیای آدمکش تروریسم فرو خواهند آورد، چرا که اگر روز قدس به نام فلسطفن و برای مبارزه با "ام الفساد و ام التروریسم" اسرائیل پایه ریزی شده اینکه این اژدها هفت سر پیدا کرده و هر سر خود اسرائیلی است که باید زده شود تا جهان اسلام آسوده شب را صبح و صبح را به شب برساند .

,

سرهایی که یکی در عربستان، دیگری در یمن، آن یکی در بحرین، آن سو تر سوریه و عراق و ترکیه ... خوابیده است و از دهانش شعله های آدم کشی و مسلمان کشی بیرون میزند، شعله ای که قصد آن نه تنها مسلمین که اسلام است و بس .

,

روز قدس، بدون مرز

, روز قدس، بدون مرز, روز قدس، بدون مرز,

این روز اگرچه در تقویم رمضانی جهان اسلام، جمعه ای خاصِ مرگ بر استکبار و ظلم است اما ندای انسانیت و ازادگی مرز نمی شناسد و دل بیدار هر انسانی  ازاده ای را با خود همراه می می کند.

,

آری! آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مردمی مسلمانی است که رهبران بیدار دلشان نفی بلد شده است، روز ملتی که فریاد مظلومیتشان در صدای ترکیدن بمب های چندصد کیلویی به گوش مدعیان حقوق بشر نمی رسد. روز قدس روز ملتی است که خیابان هایش اسیر دست رژیمی منحوس و حرمت شکن است که حتی در بیت الله الحرام آدم می کشد. روز آوارگی و خانه به دوشی امتی است که خود مهد تمدن و مهمان نوازی ملل دیگر بوده‌اند.

,

این روز، روز حمایت از سرزمینی مقدس است که باریکه از پیکرش، وسعتی به بزرگی شهادت و اقیانوسی از خون بی گناهان شده است، روز قدس، روز حمایت از حریم بیت‌الله و حرمین شریفین است. این روز «روز قدس یکى از مهمترین روزها در جهان اسلام است.» امام خامنه‌ای مدظله العالی

,

روز قدس را با حضور پر شور تکریم کنیم

, روز قدس را با حضور پر شور تکریم کنیم , روز قدس را با حضور پر شور تکریم کنیم ,

مژگان اسدی، دانشجوی کارشناسی حقوق، در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، شرکت در روز قدس را یک حرکت مقدس می داند و می افزاید: حمایت از مظلوم و احقاق حق کسانی که حقوقشان پایمال زیاده خواهی و جاه طلبی دیگران قرار گرفته است در هر دین و آیینی نه تنها واجب بلکه تکریم شده است.

,

وی با بیان اینکه فردا حتماً در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد، گفت: شرکت ما جوانان نشان دهنده، جریان انقلابی در رگ حیات آرمان های انقلاب اسلامی، آرمان هایی که برای حفظ آن هنوز مردان ما جان ها می دهند و مادرانمان فرزندان رشید خود را رهسپار جبهه های جنگ حق علیه باطل می کنند.

,

به نیت برائت از مشرکین شرکت می کنم

, به نیت برائت از مشرکین شرکت می کنم, به نیت برائت از مشرکین شرکت می کنم,

سمیرا شیرکوند، که خود را پشت کنکوری معرفی می کند، می گوید: امسال قرار بود با خانواده در مراسم حج شرکت کنیم که رژیم صهیونیستی آل سعود، اجازه این کار را به ما نداد، برای من شرکت در راهپیمایی روز قدس، عین شرکت کردند در مراسم برائت از مشرکین واجب است.

,

  وی ادامه می دهد: عدم شرکت در این راهپیمایی به بهانه های واهی یا به دور از تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی، نوعی خیانت به خون های حجاجی است که سال گذشته به دست جنایتکار آل سعود به نیابت از رژیم صهیونیستی انجام شد، روز قدس،باید روز شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود باشد.

,

روز تجلی قدرت واحده امت مسلمان

, روز تجلی قدرت واحده امت مسلمان, روز تجلی قدرت واحده امت مسلمان,

اکرم خدابنده لو نیز که مادر دو فرزند است، می گوید: من با فرزندانم در این مراسم  شرکت می کنم، پسر من روزه اولی است و بسیار برای شرکت در این راهپیمایی انگیزه و اشتیاق دارد. او معتقد است، همانطور که جهان کفر و استکبار برای از پای در آوردن ملت و سرزمین های مقدس مسلمانان از عراق و سوریه و فلسطین دست به دست هم داده اند و جنایتکارانه به نوعی مسلمانان را نسل کشی می کنند، ما مسلمانان نیز باید به دور از تمام تفاوت ها شیعه و سنی، اسماعیلی و حنفی .. در کنار هم قرار گرفته و قدرت امت واحده را به رخ آنها بکشانیم.

,

به یاد شهدای حرم شرکت می کنم

, به یاد شهدای حرم شرکت می کنم , به یاد شهدای حرم شرکت می کنم ,

حمیدرضا نجفی، در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس با بیان اینکه همسر خواهرم – شهید میثم نجفی- از شهدای مدافع حرم است، بر لزوم شرکت پرشکوه و مقتدر ملت ها تأکید می کند و می گوید: من هر ساله به نیت قرب الی الله در این مراسم شرکت می کنم و امسال با انگیزه بیشتری خود و خانواده ام را آماده کردم ام تا در خیابان های به سیل عظیم جمعیت پیوسته و از خون تمام شهدای مظلوم سوریه، فلسطین، غزه، عراق ، بحرین و یمن و به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم کشور خودمان که به دست تروریسم بین الملل، عمال رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار، به شهادت رسیده اند دفاع کنیم.

,

وی می گوید: حضور مردم در این مراسم نشان می دهد ملت ایران نه تنها برای عزت و اقتدار کشور مسلمان خود بلکه برای احیای قدرت و نجات ملل مسلمان از دست کفر و ستم، هرگز خاموش نخواهد نشست.

,

تهران به وقت روز قدس

, تهران به وقت روز قدس , تهران به وقت روز قدس ,

فردا روز جهانی قدس با شرکت مردم ایران در بیش از 800 شهر کشور برگزار می شود و مردم تهران از ساعت  «10:30 صـــبـح» ازتمامی  مســـیـرهای نُــه‌گانه  زیر  به  سمت  میعادگاه  نماز جمعه (دانشگاه تهران) با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود حرکت خواهند کرد.

,

مسیرهای نه گانه ای که به شرح زیر است :

,

مســـیـرهای راهــپیمـایـی  روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر است:

,

مسیر شماره 1:  مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 3: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 4: مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 6: مسجدالمهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 7: مسجدالجواد(علیه‌السلام)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 8: مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

,

مسیر شماره 9: مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران«ساعت شروع مراسم راهپیمایی در تهران  10:30  صبح می‌باشد»

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه