اخبار داغ

عضو شورای بسیج جامعه پزشکی در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس مقدمه از بین رفتن ظلم اشغالگران است

روز قدس مقدمه از بین رفتن ظلم اشغالگران است
یک عضو شورای بسیج جامعه پزشکی گفت: امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، فرصت ابراز انزجار و نفرت جهانی از اقدامات خصمانه رژیم اشغالگر قدس را ایجاد کرد تا زمینه‌ای برای از بین رفتن ظلم اشغالگران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود خاتمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) که در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: مسئله فلسطین و روز قدس از مسائل مهم مسلمانان است زیرا سال‌ها است این کشور به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده و مردمش مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند.


این عضو شورای بسیج جامعه پزشکی افزود: امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، فرصت ابراز انزجار و نفرت جهانی از اقدامات خصمانه رژیم اشغالگر قدس را ایجاد کرد تا زمینه‌ای برای از بین رفتن ظلم اشغالگران باشد.


وی ادامه داد: همه مسلمانان در سراسر جهان این روز را نشانه بیعت و همدردی با مردم فلسطین می‌دانند و امیدوارند رژیم صهیونیستی از بین برود و از صحنه روزگار محو شود.


خاتمی، با بیان اینکه انشالله یک روزی با همت همه مسلمانان جهان مردم فلسطین از شر رژیم صهیونیستی نجات پیدا می‌کنند، گفت: راهپیمایی روزقدس، یک بسیج عمومی برای اعلام انزجار همه مسلمان‌ها علیه یک جریان ستمگر و موجب بیداری جهانیان است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) خاطرنشان کرد: همین همدردی‌ها است که مردم فلسطین را در طی سال‌های متمادی کمک به مقاومت کرده است؛ درواقع شرکت در راهپیمایی این روز بر مسلمانان واجب است زیرا نباید از موضوع فلسطین غفلت کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه