اخبار داغ

مردم یزد در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس؛ روز صف بندی حق علیه باطل/«آمریکا و اسرائیل» منشا تمام مشکلات در جهان هستند

روز قدس؛ روز صف بندی حق علیه باطل/«آمریکا و اسرائیل» منشا تمام مشکلات در جهان هستند
یکی از شهروندان یزدی گفت: امروز منشا تمام مشکلات در جهان آمریکا و اسرائیل می باشند و روز جهانی قدس احیای ارزش‌های اسلامی برای مبارزه با ظلم و مبارزات ضد صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، روز جهانی قدس به معنای واقعی احیای ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی است که مبارزه با ظلم و مبارزات ضد صهیونیستی است چرا که تنها فرهنگ و ارزش‌های اسلام که می‌تواند با ظلم و ستم مقابله کند. سالهای متمادی است که سعی می شود مسأله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به ‌کلی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یزد برگزارشد. مردم ولایت‌مدار شهر یزد با مشت‌های گره کرده فریاد آزادی قدس شریف را یک صدا سر دادند تا ندای مظلوم‌خواهی قدس شریف را به دنیا برسانند و اعلام کنند که اسلام و مسلمین در هر کجای از مظلومین حمایت می کنند. سایت خبری- تحلیلی یزدرسا در بین مردم رفته و نظرات برخی از شهروندان را گزارش می دهد.

,

یکی از شهروندان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی احساس همدردی و ایستادگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های ستمدیده نشان خواهند داد اذعان کرد: مظلومان عالم باید بدانند ملت ایران هرگز در برابر متجاوزان به حقوق بشرکوتاه نخواهد آمد و از آنها حمایت می کنند.

,

 

,

, ,


وی افزود: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی مانند آل سعود چنان دچار خودباختگی شده اند که تمام موجودیت خود را در وابستگی به کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و اسرائیل می دانند و به همین دلیل آلت دست این کشورها شده و از این نکته غافل مانده اند که با دست خود به ریشه خود تیشه می زنند.

,
,

یکی از دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی با بیان اینکه نباید در برابر ظلم  و ظالم سکوت کرد و برای مقابله با ظلم و بیان انزجار از ظالمین و مستکبران جهان باید در راهپیمایی روز قدس شرکت داشته باشیم گفت: هیچ گاه نباید رژیم غاصب صیهونیستی را یک کشورخواند بلکه  باید از آن به عنوان یک جلاد تاریخ، ظلم و ستم علیه مظلومان یاد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: حضور مردم در این روز می تواند مرهمی بر وحشی گری این رژیم غاصب در حق مردم فلسطین می باشد.

,

شیرواری شهروند دیگر افزود: هرکس که بتواند به نحوی با حضور خود در هر صحنه نبرد حق علیه باطل قدم بردارد به وظیفه خود عمل و ادای دین کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: امروز سر منشا تمام مشکلات در جهان آمریکا و اسرائیل می باشند و روز جهانی قدس احیای ارزش‌های اسلامی برای مبارزه با ظلم و مبارزات ضد صهیونیستی است.

,

کبیری به انگیزه خود برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: جهانیان باید بدانند که ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس وحدت و همدلی خود را علیه استکبار جهانی به‌ ویژه قدس که از حمایت مردم برخوردار است را نشان می دهد.

,

 

,

, ,

 

,


وی اذعان کرد: اسرائیل در برابر این حضور متعهدانه مسلمین یقیناً شکست‌ خورده میدان است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وپاسخ دندان‌شکن به استکبار جهانی است.

,
,

موسوی یکی دیگر از شرکت کننده های در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی قدس نشان‌دهنده عزت و شرافت مردم است که به دنبال عزت و شرافت ملت فلسطین است اظهار کرد: حضور مردم در این روز جلوگیری می‌کند از نهادینه شدن از ظلم، ستم و استکبار در سطح جهان و پشتیبانی برای مردم مظلوم جهان می باشد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,


وی افزود: در روز قدس، صف بندی حق علیه باطل شکل می‌گیرد که به تعبیر مقام معظم رهبری روز نماد اتحاد امت اسلامی است که همه‌ی مسلمانان از یک پیکره اسلامی و امت واحد می‌باشند.

,
,

پارسائیان یکی دیگر از شهروندان یزدی هدف خود از حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین است دانست و افزود: حاکمیت اسرائیل بر فلسطین غاصبانه و غیر مشروع و همراه با تعدی و تجاوز است که از نظر قوانین بین‌المللی قابل قبول نمی باشد.

,

 

,

, ,

 

,


وی تصریح کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکی بر دهان رژیم غاصب و جنایت کار اسرائیل و اعلام برائت آنان از نسل کشی جنایت کاران می باشد.

,
,

افضلی با بیان اینکه حمایت از مظلوم واجب شرعی است گفت: روز قدس  وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی است که بر عهده مسلمانان و همه انسانهای آزادی خواه دنیا قرار دارد تا در مقابل ظلم و کشتار کودکان بی گناه بایستند.

,

 

,

, ,

 

,


وی افزود: جنایات اسرائیل دل هر انسانی را به درد می آورد و هر انسانی به نوبه خود وظیفه دارد که این جنایات را محکوم کند و ما نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس این جنایات را محکوم خواهیم کرد.

,
,

ریحانی یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه در جهت محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کرده ام اذعان کرد: مردم در این روز به تاسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک گویی به مقام معظم رهبری وحدت و قدرت خود را به رخ ستمکاران جهان کشیده و با راهپیمایی خود پیام مظلومیت خواهی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند.

,

 

,

, ,

 

,


وی گفت: ما نمی‌توانیم با حضور در فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی بجنگیم اما همین راهپیمایی روز قدس اثرات بسیاری در تقویت جبهه مسلمین در سرزمین های اشغالی دارد و این تنها کاری است که از دست ما برمی آید.

,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه