اخبار داغ

معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه:

80 درصد منابع اقتصادی و شبکه‌های خبری در چنگال صهیونیست‌هاست/ منافع صهیونیستها از طریق ترور و کشتار تأمین می‌شود

80 درصد منابع اقتصادی و شبکه‌های خبری در چنگال صهیونیست‌هاست/ منافع صهیونیستها از طریق ترور و کشتار تأمین می‌شود
معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه در جمع راهپیمایان روز قدس شهراندیشه اظهار داشت: جمعیت صهیونیستها در جهان چیزی در حدود 15 میلیون نفر است اما 80 درصد منابع مالی و اقتصادی دنیا در چنگال آنان بوده و عمده شبکه‌های خبری و رسانه‌ای در سیطره صهیونیستهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه مبین، حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران شهراندیشه ضمن تبیین اهمیت روز قدس گفت: کشورهای خاورمیانه متشکل از تمامی ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می‌کردند، اما فرعون زمانه با ایجاد اختلاف در بین آنها سعی در تضعیف اقوام آزاده و مستقل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه مبین,

قشقاوی افزود: صهیونیستها با خوی اسکتباری و منفعت طلبی خود از هیچ اقدامی برای تأمین منافع خود فروگذار نیستند و اگر کسی یا کشوری منافع آنها را به خطر بیندازد، دست به ترور شخصیتی و فیزیکی زده و آنان را به خاک  و خون می‌کشد.

,

وی گفت: ترور یکی از شیوه‌هایی است که صهیونیستها برای حذف مخالفان استفاده می‌کنند اما کشورهای مترجع عربی منطقه نیز اخیرأ با سلب تابعیت از رهبران مقاومت راه آنان را در پیش گرفته و گوش به فرمان صهیونیستها شدند.

,

قشقاوی تصریح کرد: خدای ما اراده کرده است تا مقابل توطئه‌های فرعون‌صفتان و استکبار جهانی بایستیم و مستضعفان جامعه را امام و وارث زمین قرار دهیم.

,

معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه اظهار داشت: جمعیت صهیونیستها در جهان چیزی در حدود ۱۵ میلیون نفر است اما ۸۰ درصد منابع مالی و اقتصادی دنیا در چنگال آنان بوده و عمده شبکه‌های خبری و رسانه‌ای در سیطره صهیونیستهاست.

,

حسن قشقاوی گفت: ۷۰ درصد فیلم‌های سینمایی جهان و بنگاه‌های فیلمسازی هالیوود و بالیوود را صهیونیست‌ها در اختیار داشته و با استفاده از این ابزار، تفکرات خود را به جهان القا می‌کنند.

,

وی در پایان بیان داشت: ملت آزاده ایران اسلامی همیشه پشتیبان مظلومان بوده و گوش به فرمان ولی فقیه در مقابل ظلم خواهند ایستاد.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه