اخبار داغ

راهپیمایی روز قدس در استان ایلام

شمارش معکوس برای برچیده شدن صهیونسیت

شمارش معکوس برای برچیده شدن صهیونسیت
مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لحظاتی پیش در شهر ایلام با حضور پرشور آحاد مردم آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11 و30 و  با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایلام آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

راهپیمایان ایلامی مسیر چهار راه رسالت- میدان کشوری- خیابان آزادی را به سمت مصلی شهر ایلام با شعار های پیاپی خود در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی طی کردند.

,

آغاز راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا

,

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام با طنین انداز شدن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا آغاز شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان نیز در این راهپیمایی حضور یافتند.

,

, ,

 

,

, ,

حمایت ایلامی ها از مردم یمن،عراق،سوریه

,

مردم روزه دار شهر ایلام در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم عراق،یمن و سوریه ابراز داشتند.

,

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم هایی خواستار برخورد جدی نهادهای بین المللی با جنایات داعش شدند.

,

 

,

پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد

,

راهپیمایان ایلامی پس از طی کردن مسیر راهپیمایی برای حضور در نماز جمعه در مصلی شهر ایلام حضور پیدا کردند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین شریعتی از محققان و پژوهشگران برجسته کشور به عنوان سخنران روز قدس به سخنرانی پرداخت.

,

همچنین پرچم های آمریکا و اسرائیل توسط مردم روزه دار ایلام به آتش کشیده شد.

,

, ,

رمی جمرات نماد های شیطان در ایلام

,

در پایان راهپیمایی امروز،مردم روزه دار ایلام به نماد های شیطان در دینای کنونی(اوباما،نتانیاهو و ملک سلمان) سنگ پرتاب کردند.

,

این حرکت به نوعی یادآور مراسم رمی جمرات بود و با استقبال گسترده ای روبرو شد.

,

, ,

فریاد مرگ بر اسراییل در فضای آبدانان طنین انداز شد

,

مردم ولایتمدار و متدین شهرستان آبدانان همزمان با دیگر هموطنان خود در جای جای ایران اسلامی با شرکت در گسترده در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام حمایت کردند.

,

اقشار مختلف مردم آبدانان از شهری و روستایی، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کسبه و بازاری، کارگر و کارمند و تشکل های اجتماعی و سیاسی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل یکبار دیگر تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.
مردم روزه دار شهرستان آبدانان با حرکت از میدان ولی عصر (عج) و عبور از خیابان 15 خرداد شمالی، خیابان امام (ره)، میدان امام (ره) در مقابل مسجد جامع محل برگزاری آیین روز جهانی قدس تجمع کردند. 
راهپیمایان با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی در حمایت از مردم ستم دیده فلسطین، اعلام انزجار از رژیم جعلی اسراییل، حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام ره و مقام معظم رهبری با شهیدان انقلاب اسلامی بخصوص شهدای مدافع حرم تجدید پیمان کردند.

,
,
,

فرماندار آبدانان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ضمن تجلیل از افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) بعنوان طراح و معمار این روز با عظمت گفت: فلسفه تشکیل رژیم غاصب و متجاوز اسراییل توسط استکبار جهانی و در راس آن انگلیس و آمریکا، مبارزه با اصل اسلام و قتل عام مسلمانان است.
مجید عسگری پاسداری از منافع انگلیس و آمریکا و ترویج و توسعه تفکرات افراطی و خشونت را از جمله مهمترین نقش اسراییل در منطقه و جهان دانست و افزود: نهضت بیداری اسلامی، شکل گیری مقاومت اسلامی در جهان و ناامن شدن فضای ذهنی رژیم منفور اسراییل از دست آوردهای ماندگار روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است.
وی با انتقاد شدید از سکوت سازمان های کذایی حقوق بشر در قبال نسل کشی مسلمانان در فلسطین اظهارکرد: جریان های تکفیری تروریستی با حمایت علنی قدرت های مطرح دنیا و تقویت مالی رژیم آل سعود خون هزاران مسلمان بی گناه را در فلسطین، یمن، عراق و سوریه بر زمین می ریزند اما داعیه داران حامی حقوق بشر در مقابل این جنایات دم بر نمی آورند.
در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در آبدانان قطعنامه ای در 10 بند با موضوع حمایت از مردم ستم دیده فلسطین، مبارزه با استکبار جهانی و اسراییل، حمایت از جریان های انقلابی و بیداری اسلامی در منطقه، گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت انقلابی در مقابل ترفندهای مکارانه آمریکا و هم پیمانانش در جریان اجرای برجام قرائت شد و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.
آیین راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان در مراکز بخش های سرابباغ و کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان نیز با حضور حماسی و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

,
,
,
,
,

راهپیمایی روز قدس در دره شهر برگزار شد

,

مردم شهید پرور و ولایتمدار دره شهردر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

,

در این آیین باشکوه، مردم روزه دار مرکز شهرستان، مسیر خیابان امام حسین(ع)  تا مسجد جامع را راهپیمایی کردند.

,

با وجود گرمای هوا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه دره شهر با حضور منسجم و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده و اراده پولادین ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسراییل غاصب اعلام کردند.

,

حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: دشمنان اسلام رژیم غاصب صهیونیست این فرزند ناخلف و بذر نامشروع امریکا را در منطقه خاورمیانه مستقر کردند تا بتوانند به اهداف خود که همان ضربه به اسلام و مسلمین است برسند.

,

وی افزود: وظیفه ما در مقابل این اقدام دشمنان، حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین است و یکی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که توسط امام خمینی(ره) پی ریزی گردید.

,

قنبر بیگی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این درس را به ما داد که از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیست تا از بین بردن کامل این غده سرطانی حمایت و پشتیبانی کنیم.

,

سرهنگ "رحیم طهماسبی" فرمانده سپاه ناحیه دره شهر نیز در این مراسم  گفت: مردم به رغم گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه در این راهپیمایی شرکت کردند تا با حضور خود به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گویند.

,

وی اظهار کرد: آل یهود بدترین دشمنی را با مسلمانان داشته است و تازمانی که به اهداف خود نرسد از مواضع خود که همان کشتار مردم مظلوم فلسطین است دست نخواهد کشید.

,

طهماسبی افزود: امام خمینی (ره) با دور اندیشی و درایت این روز را برای حمایت همه جانبه مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین در تاریخ به یادگار گذاشت.

,

در تجمع راهپیمایان در مسجد جامع دره شهر قطعنامه سراسری روز قدس قرائت و با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

,

همچنین پرچم اسرائیل و آمریکا نیز در این مراسم به آتش کشیده شد.

,

سیروانی ها با آرمان امام تجدید بیعت کردند

,

 همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور حماسی مردم مومن و وفادار به ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی از محل گلزار شهدای گمنام به سمت دادگستری تا مسجد جامع شهر شهر لومار آغاز و فریادهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر اسرائیل» و در آسمان این شهرستان طنین انداز شد.

,

مردم روزه دار سیروان با حضور باشکوه و حماسی خود در آفتاب سوزان این شهر بار دیگر بر عهد خود با امام راحل پایبند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

,

مردم روزه دار و مومن سیروان به صحنه آمدند و با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر اسرائیل ، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» ، جنایات رژیم صهیو نیستی در خاورمیانه و کشتن مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

,

امروز حضور مردم در خیابان های شهر لومار مرکز شهرستان سیروان برای خلق این حماسه ملی نشان از اهمیت روز قدس بود و مردم ولایتمدار نیز انزجار خود را از اسرائیل مثل سایر مسلمانان جهان به جهانیان نشان دادند.

,

در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم، زن، مرد، بزرگ، کوچک، پیر، جوان ، دانشجو، دانش آموز، معلم و کارمند، کشاورز، بازاری و ... شرکت کرده و همه یک صدا حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

,

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

,

راهپیمایی کنندگان سیروانی همچنین در پایان پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر استکبار» به آتش کشیدند.

,

دهلرانی ها در روز قدس فریاد استکبار ستیزی سر دادند

,

مردم شهید پرور، ولایت مدار و روزه دار شهرستان مرزی دهلران همزمان با سراسر کش در گرمای بالای 45 درجه بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را در فضای این شهر طنین انداز کردند.

,

راهپیمایان دهلرانی با حمل دست نوشته و پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری آمدند تا عهد و پیمان دوباره ایی با امام امت و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.
مرزداران دهلرانی در روز قدس با حضور خود مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زدند و با مشت های گره کرده و فریادهای رسا از مردم ستم دیده فلسطین اعلام حمایت کرده و خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسراییل فریاد زدند.
راهپیمایی روز قدس در دهلران بعد از برپایی نماز جمعه از مقابل مسجد جامع آغاز و به سمت میدان انقلاب ادامه یافت و مردم مومن و روزه دار با سر دادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و اسراییل بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود در دفاع از مظلوم افزودند.
در پایان راهپیمایان با تجمع در میدان انقلاب و سردادن شعارهای ضد استکباری پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.
پیش از شروع راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در 10 بند در جمع نمازگزاران روزه دار دهلران در مسجد جامع این شهر قرائت و با تکبیرهای خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

,
,
,
,
,

با حضور گسترده مردم سرابله راهپیمایی باشکوه روز قدس برگزار شد

,

روزِ جهانی قدس، روز فریاد خشم و نفرت، انزجار و برائت امت بزرگ رسول‌الله (ص)‌ علیه تجاوز، تعدی و نسل‌کشی رژیم جعلی و منفور صهیونیست و جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش و جریانات تکفیری و روز ترس و استیصال صهیونیست و استکبار جهانی از اتحاد، مقاومت و بیداری اسلامی مسلمانان جهان است.

,

امروز مردم روزه‌دار و انقلابی شهرستان چرداول هماهنگ بایکدیگر با سردادن شعار‌هایی همچون “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس” و “مرگ بر آل‌سعود و داعش”، رسالت دینی و شرعی خود را در برائت از کفار، مشرکین و طاغوتیان صهیونیست در واپسین روزها از ماه عبودیت و بندگی الهی به‌نمایش گذاشته و بار دیگر پرقدرتر از گذشته به جهان نشان دادند با حضور وحدت‌بخش، آگاهانه و انقلابی در صحنه، بر قلوب و جان‌های مردم جهان به‌وِیژه مسلمان و آزادگان تأثیر دارند.

,

, ,

 

,

, ,
 
,

مراسم روز جهانی قدس در شهرستان ایوان برگزار گردید

,

سی و هشتمین راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 95 با حضور گسترده مردم روزه دار ایران اسلامی در ایوان همزمان با 850 نقطه دیگر در سراسر کشورمان برگزار شد.

,
این راهپیمایی از ساعت 12 از درب سپاه ناحیه آغاز و تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت.
 
روزه داران ایوانی در راهپیمایی روز جهانی قدس ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و خشم و انزجار خود را از این دو دولت اعلام داشتند.

راهپیمایان که یکصدا فریاد و شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، غاصب باید نابود گردد ، روز قدس روز اسلام است ، سر می دادند ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان عوامل نامنی جهان آتش کشیدند.

,
این راهپیمایی از ساعت 12 از درب سپاه ناحیه آغاز و تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت.
 
روزه داران ایوانی در راهپیمایی روز جهانی قدس ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و خشم و انزجار خود را از این دو دولت اعلام داشتند.
,
این راهپیمایی از ساعت 12 از درب سپاه ناحیه آغاز و تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت.
,
 
,
روزه داران ایوانی در راهپیمایی روز جهانی قدس ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و خشم و انزجار خود را از این دو دولت اعلام داشتند.
,

راهپیمایان که یکصدا فریاد و شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، غاصب باید نابود گردد ، روز قدس روز اسلام است ، سر می دادند ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان عوامل نامنی جهان آتش کشیدند.

,
راهپیمایان ایوانی روز قدس ، پلاکاردهایی در دست داشتند که 25 سال دیگر را پایان اسرائیل میدانستند ، راهپیمایان در این پلاکارد با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، شمارش معکوس پایان حکومت اسرائیل را آغاز کرده‌اند.
,
حضور چندهزار نفری مردم روزه دار ایوان در اوج گرمای تابستان حال و هوای دیگری به این مراسم بخشیده بود.
,
شعار مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا درملکشاهی طنین اندازشد
,
مردم روزه دار شهرستان ملکشاهی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس بار دیگر بانگ الله اکبر، مرگ بر آمریگا، مرگ بر اسرائیل را فریاد زده و با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق نمودند.
,

در راهپیمایی امروز مردم شهرستان ملکشاهی، تمام اقشار با شور و شعور خاصی شرکت کرده بودند.

,

راهپیمایی امروز از میدان شهید بهشتی (مسجدجامع) شروع شد و به میدان شهدا ختم گردید و راهپیمایان روزه دار قطعنامه حمایت از مردم فلسطین و ضد صهیونیستی را قرائت کردند.

,

مردم ولایتمدار شهرستان ملکشاهی در این راهپیمایی باشکوه باردیگر حمایت خود از مردم ستمدیده فلسطین و انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به منصه ظهور گذاشتند.

,

حضور چندهزار نفری مردم روزه دار ملکشاهی در اوج گرمای تابستان حال و هوای دیگری به این مراسم بخشیده بوn.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه