اخبار داغ

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح:

مطمئنم در جنگ با دشمنان اسلام, جوانانی از منطقه ورامین که کسی فکرش را نمی کنیم پیشتاز خواهند بود

مطمئنم در جنگ با دشمنان اسلام, جوانانی از منطقه ورامین که کسی فکرش را نمی کنیم پیشتاز خواهند بود
بمب هایی که در کشورهای اطراف در حال انفجار است باید در استان های مختلف ما منفجر می شد زیرا این بمب ها برای ما ساخته شد ولی جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را نیز نداشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سردار اسدی مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز به ایراد سخنرانی پرداخت ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: امروز خداوند بر ما متن گذاشت تا بتوانیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و همانند امام حسین(ع) بگوییم که یار مظلوم و دشمن ظالم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی ادامه داد: این مردم از سال ۴۲ نشان داده و ثابت کردند که برای دفاع از مظلوم کفن پوشیده و علیه ظالم قیام می کنند و شهید نیز می شوند تا در همیشه تاریخ باقی بمانند.

,

فرمانده سابق مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام همچنین بیان داشت: همین امروز بسیاری از شیعیانی که در کوفه زندگی می کنند بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال هنوز خجالت می کشند که بگویند متولد کوفه هستند.

,

وی افزود: اما مردم این منطقه سرشان را بالا می گیرند و می گویند که وقتی انقلاب خواست شروع شود یا جنگ آغاز شود و یا حتی برای دفاع از حرم اهل بیت برادران ایرانی و افغانی این دیار پیش قدم شدند و قیام کردند.

,

سردار اسدی سپس اظهار داشت: ما با زبان روزه و در این گرما راهپیمایی کرده ایم تا بگوییم ما از مردم فلسطین دفاع می کنیم.

,

وی ادامه داد: سوزانده شدن تعداد زیادی یهودی به دست آلمان ها هیچ ارتباطی به فلسطینی ها ندارد که یهودیان به این بهانه فلسطینی ها را از کشورشان آواره کرده اند.

,

فرمانده سابق مدافعان حرم اهل بیت (ع) همچنن تاکید کرد: همانگونه که به پیامبر(ص) درود می فرستیم باید به دشمنان خدا و اسلام نیز نفرین بفرستیم و این عین فروع دین ما است.

,

وی افزود: پیامبر (ص) فرمودند دوستی با دوستان خدا تا اندازه ای که در قلبتان چیز دیگری باقی نماند و دشمنی با دشمنان خدا تا اندازه ای که در آن چیز دیگری باقی نماند، حتی از نماز و جهاد در راه خدا بالاتر است و آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر قدس دشمنان خدا هستند.

,

سردار پاسدار محمد جعفر اسدی در ادامه بیان داشت: اگر ولی فقیه نداشتیم در همان زمان بازرگان دشمنان انقلاب اسلامی این انقلاب را از بین می بردند.

,

وی سپس اظهار داشت: از همان روز ابتدای انقلاب در شش حوزه، جنگ علیه ما آغاز شد که یکی از آنها در جبهه اقتصادی است، به این شکل که هزینه کالاها را پرداخت کرده بودیم ولی آن کالاها را به ما ندادند.

,

فرمانده سابق مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام همچنین بیان داشت: اگر امروز آمریکا جرات نمی کند به کشور و ملت حمله کند به دلیل ایستادگی مردم به خصوص جوانان است.

,

وی افزود: بمب هایی که در کشورهای اطراف در حال انفجار است باید در استان های مختلف ما منفجر می شد زیرا این بمب ها برای ما ساخته شد ولی جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را نیز نداشته اند.

,

سردار جعفری در ادامه گفت: امروز آمریکا ۳۰۰۰ میلیارد دلار هزینه و ۳۰۰۰ هزار کشته در ارتش آمریکا داشته است ولی نتوانست به تهران و دمشق و سوریه برسد و متوجه شد که این ایران است که نمی گذارد آمریکا به خواسته های خودش برسد.

,

وی همچنین بیان داشت: ۲۴ ساعت بعد از سفر رئیس جمهور آمریکا به عراق اطلاع رسانی می کنند که این سفر صورت گرفته است ولی هیئت ایرانی ۱۸ روز قبل از سفر رئیس جمهور ایران به این کشور سفر می کنند و ریز برنامه های رئیس جمهور ایران را برنامه ریزی می کنند و ۳ روز قبل از سفر نیز اعلام عمومی می کنند و هیچ مشکلی پیش نمی آید، حال باید پرسید که ایران بر عراق نظارت دارد یا آمریکا؟

,

فرمانده سابق مدافعان حرم اهل بیت (ع) همچنن تاکید کرد: دست ولایت فقیه پشت بشار اسد آمد و اعلام کرد این حکومت نباید از بین برود.

,

وی در ادامه بیان داشت: امروز مدافعین حرم در ابتدا از کشور خودمان دفاع می کنند بعد از سوریه دفاع می کنند.

,

وی ادامه داد: بشار اسد در جنگ ۳۳ روزه اعلام کرد هیچ گذرنامه ای نیاز نیست و هر لبنانی بخواهد می تواند وارد سوریه شود و بعد از اتمام جنگ به هر خانواده لبنانی در راه بازگشت یک هدیه داد.

,

سردار پاسدار محمد جعفر اسدی سپس اظهار داشت: بشار اسد آنقدر عقل و معرفت داشت که در زمان دولت اصلاحات به ایران آمده و به رئیس جمهور وقت اعلام کرد گفت و گوی تمدن ها برای شما عزت نمی آورد بلکه مقابله با اسرائیل و آمریکا برای شما عزت می آورد.

,

وی افزود: امروز اعلام می کنیم برادران اهل تسنن ما که در فلسطین هستند را در مقابل آمریکا و اسرائیل حمایت می کنیم.

,

فرمانده لشکر ۳۳ المهدی همچنین بیان داشت: حزب الله هفته دوم جنگ با اسرائیل ناوی را مورد هدف قرار داد که فرمانده آن ناو اعلام می کرد هر موشکی که وارد فلسطین شود قبل از وارد شدن به جو آن را نابود کرده و یا اینکه ناوهای خلیج فارس را از ساحل حیفا مورد هدف قرار می دهیم.

,

وی ادامه داد: بعد از این انهدام فرمانده نیروی دریایی اسرائیل اعلام کرد که ما دستگاه های این ناو را خاموش کرده و غافلگیر شده بودیم.

,

سردار اسدی سپس گفت: سید حسن نصر الله در برنامه زنده ای در تلویزیون لبنان اعلام کرد به فرمانده نیروی دریایی اسرائیل می گوییم دستگاه هایتان را روشن کنید و مردم هم به بام خانه هایشان بروند تا دریا را ببینند زیرا ما ۲ دقیقه دیگه یک ناو دیگر را منهدم می کنیم و همین اتفاق نیز دقیقاً رخ داد.

,

وی افزود: این حرکات معجزات الهی است زیرا کسانی که اطلاعات نظامی داشته باشند می دانند که اینگونه اقدام علیه اسرائیل فقط با معجزه الهی صورت می گیرد.

,

فرمانده سابق مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام همچنین بیان داشت: در جنگ نظامی یک فرمول هست که می گوید نیروی مهاجم باید سه برابر نیروی پدافند کننده نیرو داشته باشد ولی وقتی داشته های نظامی حزب الله را در مقابل رژیم اشغالگر قدس می بینیم متوجه می شویم که حزب الله هیچ سلاحی نداشته است.

,

وی در ادامه گفت: در جنگ تحمیلی ما هیچ چیز نداشتیم در صورتی که غرب و شرق هر چه داشتند به رژیم بعث عراق دادند.

,

سردار اسدی همچنین اظهار داشت: آن روز ما هیچ نداشته ایم ولی امروز به یاری خدا امکانات نظامی و آموزش ها و تجربیات ما بسیار بیشتر از گذشته است.

,

وی سپس تاکید کرد: به همه قول می دهیم از همین جوانان ورامین از افرادی که بعضی از ماها اصلاً آنها را قبول نداریم در زمان مقابله با دشمنان پیش از همه حرکت می کنند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه