اخبار داغ

واکنش رسانه های جهان به راهپیمایی روز قدس؛

تایمز اسرائیل: ایرانی‌ها پرچم اسرائیل را به آتش‌ کشیدند/شینهوا: صدها هزار ایرانی تداوم اشغالگری اسرائیل را محکوم کردند/هاآرتص: ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند

تایمز اسرائیل: ایرانی‌ها پرچم اسرائیل را به آتش‌ کشیدند/شینهوا: صدها هزار ایرانی تداوم اشغالگری اسرائیل را محکوم کردند/هاآرتص: ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
راهپیمایی روز قدس کشورمان، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته و بسیاری از این رسانه‌ها به پوشش راهپیمایی عظیم مردم کشورمان در روز قدس پرداخته‌اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم و مسئولان روزه‌دار ایران، صبح امروز(جمعه) با حضور در سی‌وهشتیمن راهپیمایی روز قدس، بار دیگر نشان دادند که روزه‌داری و گرمای بالای 40 درجه نیز مانع حمایت آن‌ها از مردم مظلوم فلسطین نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

راهپیمایی روز قدس کشورمان، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی نیز داشته و بسیاری از این رسانه‌ها به پوشش راهپیمایی عظیم مردم کشورمان در روز قدس پرداخته‌اند.

,

 

,

شبکه «ای بی سی نیوز» آمریکا در خبری نوشت: تنها در شهر تهران ده ها هزار نفر در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده اند. راهپیمایان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و پرچم اسرائیل را لگدمال کردند.

, شبکه «ای بی سی نیوز» آمریکا,

گزارش شده است راهیپمایی های مشابهی نیز در دیگر شهرهای ایران در حال برگزاری است.

,

 

,

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در خبر کوتاهی نوشت: ایرانیان راهپیمایی سالانه روز قدس را در شهرهای مختلف این کشور برگزار کردند.

, روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز»,

ایران از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 راهپیمایی روز قدس را برگزار می کند. این راهپیمایی در حمایت فلسطینیان و محکوم کردن اسرائیل برگزار می شود.

,

 

,

شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» نیز ضمن پوشش آغاز مراسم روز جهانی قدس در ایران گزارش داد مردم ایران در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی ضد صهیونیستی شرکت کردند. 

, شبکه آمریکایی «فاکس نیوز»,

ایرانیان در شهرهای این کشور شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده و بر آزادسازی قدس تاکید می کنند.

,

 

,

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» هم نوشت: راهپیمایان ایرانی با در دست گرفتن تصاویری از قدس، رهبر ایران و امام خمینی ، ضمن اعلام حمایت از قدس و ملت فلسطین، علیه امریکا، اسرائیل و عربستان شعار دادند.

, روزنامه آمریکایی , «, «, واشنگتن پست, » , » , .,

خبرگزاری رویترز گزارش داد: ایرانیان در سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی این کشور نامگذاری شده، شرکت کردند.
آنها اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل را محکوم کردند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
رئیس جمهور ایران در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: ما در سایه ایستادگی و مقاومت به طور قطع به پیروزی دست خواهیم یافت.
روحانی اظهار داشت مردم مسلمان یکی از آرمان هایشان در منطقه تامین امنیت منطقه است و یکی از راه‌ های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

, خبرگزاری رویترز, .,
, .,
, .,
,

 

,

هاآرتص: ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند

, هاآرتص: ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند,

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم مانند دیگر رسانه‌های اسرائیلی خبر برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران را منتشر کرده است.

, .,

هاآرتص خبر خود را از رویترز و با این تیتر منتشر کرده است: «روحانی: در کنار ملت مظلوم فلسطین می‌ایستیم

, ,

در این خبر اشاره شده است که شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

, .,

 

,

روزنامه بریتانیایی دیلی استار نیز در ضمن پوشش مراسم روز جهانی قدس در ایران گزارش داد: مردم ایران در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی ضد صهیونیستی شرکت کردند و شعارهای ضد صهیونیستی سر داده و بر آزادسازی قدس تاکید می کنند.

, روزنامه بریتانیایی دیلی استار,

 

,

پایگاه خبری "المعلومه" عراق با پوشش اخبار روز قدس، نوشت: 3500 خبرنگار و فیلمبردار راهپیمایی های روز قدس که از خیابان ها و میدان های اصلی آغاز و به محل برگزاری نماز جمعه ختم می شوند را پوشش خبری می دهند. شرکت کنندگان در تظاهرات روز قدس، خواستار وحدت امت مسلمان، حمایت از انتفاضه فلسطین و برائت جستن از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری شدند.

, پایگاه خبری "المعلومه" عراق,

 

,

تایمز اسرائیل: ایرانی‌ها پرچم اسرائیل را به آتش‌ کشیدند

, تایمز اسرائیل: ایرانی‌ها پرچم اسرائیل را به آتش‌ کشیدند,

پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل هم با انتشار خبر خبرگزاری فرانسه برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران را پوشش خبری داده است.

, .,

این پایگاه در تیتر خبر خود نوشته است: «ایران برای گرامیداشت روز قدس، راهپیمایی سالانه ضد اسرائیلی برگزار کرد

, ,

تایمز اسرائیل همچنین نوشته است که تظاهرات‌کنندگان ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل، خواستار نابودی این رژیم شدند.

, .,


خبرگزاری فرانسه گزارش داد: حامیان فلسطین در تهران روز جمعه همزمان با روز قدس به خیابان ها آمدند و شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
امسال در این راهپیمایی شعارهای ضد آل سعود نیز سر داده می شد.

,
, خبرگزاری فرانسه, .,
, .,


روزنامه انگلیسی «دیلی میل» هم نوشت: ایرانیان امروز و در روز قدس اقدامات اسرائیل را در سرزمین های اشغالی محکوم کردند.

,
, روزنامه انگلیسی, «, «, دیلی میل, » , » ,

 

,

خبرگزاری العربیه عرستان سعودی نیز به انعکاس راهپیمایی مردم ایران پرداخت و نوشت: رسانه های ایران  می گویند این تظاهرات در سراسر کشور برگزار شده است.

, خبرگزاری العربیه عرستان سعودی,

 

,

خبر گزاری آسوشیتدپرس در گزارشی از این راهپیمایی نوشت: ده ها هزار نفر از مردم ایران در پایتخت این کشور برای راهپیمایی روز قدس به خیابان ها آمده اند برخی از افراد پرچم اسرائیل را پاره کردند و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

, خبر گزاری آسوشیتدپرس,

 
خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان هم نوشت: ایرانیان در تهران و 850 شهر دیگر صبح روز جمعه شعارهایی علیه اسرائیل سر دادند و راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.

,
, خبرگزاری, «, «, ترند, » , » , جمهوری آذربایجان , .,

 

,

شینهوا: صدها هزار ایرانی تداوم اشغالگری اسرائیل را محکوم کردند

, شینهوا: صدها هزار ایرانی تداوم اشغالگری اسرائیل را محکوم کردند, شینهوا: صدها هزار ایرانی تداوم اشغالگری اسرائیل را محکوم کردند,

خبرگزاری چینی «شینهوا» در گزارشی از تهران، نوشته است که ایرانی‌ها در روز قدس با فلسطینی‌ها اعلام همبستگی کردند.

, خبرگزاری چینی «شینهوا» در گزارشی از تهران، نوشته است که ایرانی‌ها در روز قدس با فلسطینی‌ها اعلام همبستگی کردند.,

شینهوا نوشته است: «صدها هزار نفر از ایرانی‌ها روز جمعه به مناسبت روز قدس در راهپیمایی شرکت کرده و ضمن اعلام همبستگی با فلسطینی‌ها، تداوم اشغال اراضی فلسطینی‌ها توسط اسرائیل را محکوم کردند.»

, شینهوا نوشته است: «صدها هزار نفر از ایرانی‌ها روز جمعه به مناسبت روز قدس در راهپیمایی شرکت کرده و ضمن اعلام همبستگی با فلسطینی‌ها، تداوم اشغال اراضی فلسطینی‌ها توسط اسرائیل را محکوم کردند.»,

این خبرگزاری همچنین نوشته است که در تهران، تظاهرات‌کنندگان شعار ضداسرائیلی و ضدآمریکایی سر دادند و پارچه‌نوشته‌هایی در دست داشتند که شعارهای روی آن‌ها بر «مقاومت علیه جنایات اسرائیل» و بازگرداندن آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری‌شان تأکید داشت. 

, این خبرگزاری همچنین نوشته است که در تهران، تظاهرات‌کنندگان شعار ضداسرائیلی و ضدآمریکایی سر دادند و پارچه‌نوشته‌هایی در دست داشتند که شعارهای روی آن‌ها بر «مقاومت علیه جنایات اسرائیل» و بازگرداندن آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری‌شان تأکید داشت. ,

شینهوا با اشاره به شرکت مقامات ارشد ایرانی در این راهپیمایی و نحوه شکل‌گیری روز قدس، نوشته است: «در بیانیه‌ای که در پایان این راهپیمایی قرائت شد، تظاهرات‌کنندگان بر حمایت همه‌جانبه کشورشان از مبارزه فلسطینی‌ها علیه فشارهای اسرائیل در اراضی اشغالی تأکید کردند.»

, شینهوا با اشاره به شرکت مقامات ارشد ایرانی در این راهپیمایی و نحوه شکل‌گیری روز قدس، نوشته است: «در بیانیه‌ای که در پایان این راهپیمایی قرائت شد، تظاهرات‌کنندگان بر حمایت همه‌جانبه کشورشان از مبارزه فلسطینی‌ها علیه فشارهای اسرائیل در اراضی اشغالی تأکید کردند.»,

 

,

 

,

انتهای پیامنج /

, نج /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه