اخبار داغ

مسئول ستاد استهلال استان مرکزی خبر داد

اعزام ۱۴گروه رصدی برای رویت هلال ماه شوال به نقاط مختلف مرکزی

اعزام ۱۴گروه رصدی برای رویت هلال ماه شوال به نقاط مختلف مرکزی
مسئول ستاد استهلال استان مرکزی گفت: ۱۴ گروه رصدی از امروز دوشنبه به منظور رویت هلال ماه شوال به نقاط مختلف این استان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حاجی پور مسئول ستاد استهلال استان مرکزی در گفت و گو با اراک امروز؛ گفت: این گروه ها شامل ۱۷۰ نفر با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات رصدی و تلکسکوپهای دقیق به رصد ماه در ۱۲ شهرستان استان می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حاجی پور اظهار کرد: با توجه به بررسی های انجام شده و نظر کارشناسان، احتمال رویت هلال ماه شوال در غروب دوشنبه بسیار ضعیف است و به احتمال زیاد چهارشنبه عید سعید فطر خواهد بود.

,

وی ادامه داد: گروههای رصدی از امروز به منظور رویت هلال ماه شوال به مکانهای پیش بینی شده اعزام می شوند و در صورت عدم رویت، فردا نیز مجددا در این نقاط مستقر خواهند شد.

,

مسئول ستاد استهلال استان مرکزی بیان کرد:گروههای رصدی استان بیست و نهم هر ماه با توجه به برنامه ریزی های خود جهت رویت هلال ماهها به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

,

حاجی پور بیان کرد: اعضای تیم های استهلال استان مرکزی پنج تا ۱۰ نفره هستند که نتیجه حاصل شده از رویت همه تیم ها جمع بندی و به دفتر مقام معظم رهبری اعلام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه