اخبار داغ

گرینلند شیراز بالاخره پلمپ شد/ چه کسانی رفع بازداشت میزبان مدلینگ و دینامیت شو را پیگیری می‌کنند

گرینلند شیراز بالاخره پلمپ شد/ چه کسانی رفع بازداشت میزبان مدلینگ و دینامیت شو را پیگیری می‌کنند
مجموعه تفریحی گرینلند شیراز به دلیل مشارکت و همراهی در پروژه مدلینگ و سوء استفاده از دختران جوان به دستور مراجع قضایی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیرازه به نقل از یک مقام امنیتی نوشت:  مجموعه تفریحی گرینلند واقع در شهر جدید صدرا به دلیل مشارکت و همراهی در پروژه مدلینگ و سوء استفاده از دختران جوان به دستور مراجع قضایی پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

بر اساس این گزارش، این مجموعه که از سوی یک فرد بازنشسته اداره می‌شود، در گذشته نیزمیزبان اجرای برنامه گروه موسیقی«دینامیت شو» بوده است.

,

این مقام آگاه افزود: مالک مجموعه گرینلند که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، ارتباطات گسترده‌ای با برخی از صاحبان زر و زور دارد و تلاش‌‌های فراوانی برای اعمال نفوذ و فشار برای رفع پلمپ این مجموعه بر دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته که تا کنون مؤثر نبوده و دستگاه‌های قضایی و امنیتی با اقدام قاطع در مقابل اعمال نفوذ ها برخورد کرده اند.

,

مجموعه سرزمین سبز، شهرجدید صدرادر شیراز، موسوم به گرینلند؛ شامل سوئیت برای اقامت، مجموعه ورزشی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، مجتمع فرهنگی-تجاری و سالن های بیلیارد و برگزاری مراسم است.

,

گفته میشود  در چند روز اخیر یکی از معاونان رئیس جمهور به این مجموعه تردد کرده است.

,

شایان ذکر است، فعالیت های آزادانه و خاص این مرکز در مراحل متعدد، و فقدان نظارت ویژه، حساسیت شهروندان شیرازی را مبنی بر چرایی بی توجهی به چنین ولنگاری فرهنگی، در پی داشته است.

,

در این شرایط، به نظر می رسد پلمپ آن، با حمایت های افکار عمومی و اهالی فرهنگ مواجه می‌شود.

,

گفتنی است، قبلا شیرازه در موضوع دینامیت شو تذکر ات لازم را مطرح کرده که متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه