اخبار داغ

واکنش یک بازیگر به اظهارات سیده فاطمه حسینی

واکنش یک بازیگر به اظهارات سیده فاطمه حسینی
مجید مظفری بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال اینکه چقدر این نماینده را می شناخت گفت: «من شناختی از این خانم و فیش های حقوقی پدر او نداشتم. یکی از دوستانم وی را معرفی کرد و تحصیلات و عملکردش را ذکر کرد به من هم از دفترشان زنگ زدند و گفتند شما او را تایید می کنید؟ من هم گفتم بنده به دوستم اعتماد دارم و به واسطه ایشان تایید می کنم در واقع من هیچ پیش زمینه ای در مورد ایشان نداشتم.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مظفری بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون یکی از افرادی بود که در زمان انتخابات در توصیف سیده فاطمه حسینی گفته بود: «جمعیت مملکت ما جوان است و به نماینده جوانی همچون سیده فاطمه حسینی که مشکلات جوانان را بفهمد و برای حل آنها تلاش کند نیاز دارد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مظفری در گفتگو با خبرنگار «فردا» در پاسخ به سوال اینکه چقدر این نماینده را می شناخت گفت: «من شناختی از این خانم و فیش های حقوقی پدر او نداشتم. یکی از دوستانم وی را معرفی کرد و تحصیلات و عملکردش را ذکر کرد به من هم از دفترشان زنگ زدند و گفتند شما او را تایید می کنید؟ من هم گفتم بنده به دوستم اعتماد دارم و به واسطه ایشان تایید می کنم در واقع من هیچ پیش زمینه ای در مورد ایشان نداشتم.»
,
 
,
مظفری البته به حقوق های نجومی که افرادی مانند پدر فاطمه حسینی می گیرند نیز معترض است و می گوید: «این مسئله خیلی زشت و بد و ناجوانمردانه است.این نگاهی که یک نفر داشته باشد نسبت به جامعه ای که الان در وضعیت بد اقتصادی هست و خودش را تافته ی جدابافته بداند خیلی بد است.»
,
 
,
این بازیگر سینما در خصوص نطق حسینی در مجلس برای دفاع از خود و پدرش نیز گفت: «بنده کار این خانم در مجلس و عمل غیر قانونی ایشان در حمایت از خودشان را تایید نمی کنم.»
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه