اخبار داغ

در حمایت از تقاضای دولت صورت گرفت

“نَه”، پاسخ مدیران قزوین به دریافت یارانه/ دادستان قزوین: من و همکارانم از دریافت یارانه انصراف می دهیم

“نَه”، پاسخ مدیران قزوین به دریافت یارانه/ دادستان قزوین: من و همکارانم از دریافت یارانه انصراف می دهیم
مدیران استان قزوین در اقدامی مشترک از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها انصراف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح قزوین، آغاز اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها از ۲۰ فروردین ماه امسال از طریق کافی نت ها، دفاتر آی سی تی، پلیس +۱۰ و دفاتر پیشخوان شروع شد وهدف دولت از کاهش پرداخت یارانه نقدی، کمک به کنترل نقدینگی کشور اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این راستا دولت با اعلام عمومی از افراد متمکن تقاضا کرد از دریافت یارانه ها به نفع افراد نیازمند انصراف دهند.

,

اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص انصراف از ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: من و سایر همکاران در حوزه  ی قضایی به منظور کمک به مستمندان از دریافت یارانه نقدی انصراف می دهیم.

, صبح قزوین،,

وی در ادامه توصیه کرد: توصیه ما این است که همه مدیران و همچنین افرادی  که نیازمندی کمتری به این بخش از مساعدت دولت دارند، از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

,

نیارکی ابراز کرد: بسیار زیبنده بود تا دولت، نمایندگان مجلس ، وزرا، معاونان وزیر و استانداران پیش قدم می شدند و  به صورت علنی از دریافت یارانه نقدی انصراف می دادند تا الگویی برای ثروتمندان و افراد متمکن باشند.

,

حمیدرضا قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در گفت و گو با صبح قزوین،عنوان کرد:  بر طبق پیام کشوری صادر شده از سازمان میراث فرهنگی کشور، مبنی بر اینکه مدیران کل استان ها و افرادی که دارای شاخصه های مالی مشخص هستند، از دریافت یارنه نقدی امتناع کنند؛ من نیز از دریافت یارانه نقدی انصراف می دهم.

, صبح قزوین،,

محمدنادر محمدزاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز اذعان داشت: من از جمله افرادی هستم  که بنابر گفته دکتر حداد عادل رئیس مجلس اسبق، در فاز اول هدفمندی یارانه ها نیز ثبت نام نکردم و در این دوره نیز ثبت نام نمی کنم.

,

ابوالحسن صادقی جهانی مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار صبح قزوین مبنی بر انصراف و یا عدم انصراف از دریافت یارانه بیان داشت: ما جزء چهره های فرهنگی هستیم و حتما در مسیر دولت حرکت می کنیم و در روز پنج شنبه تصمیم نهایی خود را در این خصوص  اعلام می کنم .

,

حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم در گفت و گو با صبح قزوین با اشاره به پیروی مردم از نظر مراجع عظام تقلید، توصیه کرد:  هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی لازم است که در این خصوص به نظر مراجع تقلید توجه نموده ونظرات آن ها را مبنای امور خویش قراردهیم.

, صبح قزوین,

احد احمدی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ضمن اعلام انصراف خود از دریافت یارانه ها تصریح کرد: همراهی، همکاری و همدلی با دولت و مردم علت اصلی من برای انصراف از دریافت یارانه ها است.

,

لازم به ذکر است، بر اساس اخبار منتشر شده در سایت های خبری از سوی دولت، یارانه نقدی هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها با افزایش ۲۸ هزار تومانی به ۷۳۵۰۰ تومان افزایش یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه