اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه؛

منطقه ویژه اقتصادی سرو با یک فوریت تصویب شد

منطقه ویژه اقتصادی سرو با یک فوریت تصویب شد
روح الله حضرت پور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت لایحه دولت برای ایجاد ۷ منطقه آزاد تجاری، صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور، موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در باره بررسی لایحه ایجاد مناطق جدید آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس اظهار کرد: صبح امروز لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی با یک فوریت تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود:‌ انشالله مراحل ثانویه هر چه سریع تر به اتمام رسیده و منطقه ویژه اقتصادی سرو تقدیم مردم شریف آذربایجان شود.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز بعد ازسخنرانی اکبر ترکان و نیز سخنان نماینده مخالف و موافق، نمایندگان با ۱۳۰ رای موافق، ۱۰۰ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع، یک فوریت این طرح را تصویب کردند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:کلیات و جزییات لایحه پس از بحث و بررسی بر سر لایحه در کمیسیون اقتصادی، مجددا در صحن علنی بررسی خواهد شد.

,

حضرت پور تاکید کرد:‌ همه تلاشمان این است که با تصویب نهایی، رشد اقتصادی با ترمیم زیر ساخت ها را شاهد باشیم و معضل بیکاری در شهر ارومیه کاهش یافته و رونق اقتصادی در سطح منطقه را حس کنیم.

,

به گزارش اروم نیوز؛ در صورت تصویب نهایی این لایحه، مجوز ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی در استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه- مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، فارس‌(فسا)، یزد(ابرکوه- میبد)، زنجان (زنجان)، کهگیلویه و بویراحمد (گچساران)، آذربایجان غربی (سرو- ارومیه)، خراسان رضوی (خواف- قوچان)،‌ لرستان (خرم‌آباد)،‌ قزوین (تاکستان)، اصفهان (شاهین‌شهر) و البرز (ساوجبلاغ) صادر خواهد شد

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه