اخبار داغ

امام‌‌جمعه موقت رامسر:

بدعهدی آمریکایی‌ها نتیجه یک‌سالگی برجام است/ حقوق‌های نجومی مسئولان طماع از بیت‌المال است و باید محکوم شوند

بدعهدی آمریکایی‌ها نتیجه یک‌سالگی برجام است/ حقوق‌های نجومی مسئولان طماع از بیت‌المال است و باید محکوم شوند
امام‌جمعه موقت رامسر گفت: حق و حقوق‌های نجومی که برخی افراد طماع در انقلاب برای خود قائل شدند از بیت‌المال است و این افراد طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید عزل و محکوم شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر با اشاره به هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: در جامعه اسلامی یکی از نکات برجسته ای که باید بین مسلمانان داشته باشیم، همدردی با هم‌نوعان مددجو و بی‌بضاعت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,

وی افزود: خوشبختانه سازمان بهزیستی در کشور و شهرستان رامسر اقدامات خوبی جهت رفع مشکلات مددجویان داشته دارد که باید از زحمات همه دست‌اندرکاران تشکر کرد.

امام‌جمعه موقت رامسر ادامه داد: هفته مالیات را پشت سر گذاشتیمف باید گفت یکی از راه‌های درآمد دولت و توسعه خدمات حضور مردم در ادارات مالیات برای پرداخت دیون خود است تا در این مسیر دوام و پیشرفت کشور بیش از پیش انجام شود.

وی با اشاره به روز تاسیس نهاد انقلابی شورای نگهبان به فرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: شورای نگهبان برابر قانون اساسی شکل گرفت با حضور فقها و قانون‌مداران و حقوق‌دانان فعالیت‌های گسترده در دو عرصه مهم در تایید صلاحیت کسانی که می‌خواهند در پست‌های کلیدی و مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند و ماموریت دوم صیانت از قانون اساسی است و هر قانونی که وضع می‌شود باید به تایید شورای نگهبان قرار بگیرد.

وی توصیه‌های حضرت امام در مورد شورای نگهبان را چراغ راه همه آحاد و نهادهای انقلاب دانست گفت: امام راحل خطاب به شورای نگهبان فرمودند "نگران و ناراحت اهانت‌ها نشوید و تکلیف خود را انجام دهید" و در سال‌های اخیر می‌ بینیم که در فاصله‌ کمتر از دوسال بیشترین هجمه‌ها به این نهاد مقدس انقلابی شده است.

حجت‌‌الاسلام تسخیری بیان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی عده ای که منافع خودشان را در پست‌های کلیدی انقلاب می‌بینند فشارها و هجمه‌‌های زیادی آوردند، اما شورای نگهبان محکم ایستاد.

وی عنوان کرد: شورای نگهبان از جمله آن نهاد مقدسی است که زنده است و با مدیریت عالم، فقیه، مجتهد حضرت آیت‌الله جنتی که در مقابل همه طمع‌کاران ایستاد، در انقلاب اسلامی حیات دارد.

امام‌جمعه موقت رامسر با بیان فرموده‌ای از امام خمینی(ره) که "هشدار می‌دهم تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است"، اظهار کرد: طبق گفته امام(ره) هر کسی رای شورای نگهبان را کذب بداند مفسد است و رهبر معظم انقلاب هم این نکته را بیان کردند که شورای نگهبان نهادی است که وظیفه دارد از ورود ناخالصی‌ها به ارکان نظام جلوگیری کند.

این مسئول با اشاره به هفته عفاف و حجاب اذعان کرد: از وضع عفاف و حجاب به‌ویژه در ایام تابستان گلایه می‌کنم و مسئولان کشوری و شهرستانی باید در رفع این معضل اهتمام جدی داشته باشند، زیرا بعضی از پوشش‌‌ها اهانت به مومنین است و دستگاه‌های قضایی و اجرایی برای این‌گونه موارد در جامعه باید اقدام کنند.

وی افزود: عده‌ای بدحجاب در جامعه و سطح شهر با تمام گستاخی و جسارت این عمل را علی‌رغم تذکر ادامه می‌دهند که باید برای جلوگیری از این آسیب جدی اقدام شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه یک سال از توافق هسته‌ای گذشت، تصریح کرد: در مدت این یک سال بعد از توافق هسته‌ای ما صداهای مختلف می‌شنویم در حالی که رهبر معظم انقلاب در زمینه برجام فرمودند آمریکایی‌ها بدعهدی کردند که در همین زمینه دستگاه‌های مختلف دولتی و برخی اشخاص منتصب به دولت به بدعهدی آمریکایی‌ها اذعان دارند تا جایی که برخی مسئولان دولتی اقدامات آمریکا پس از برجام را به "هیچ" تعبیر کردند.

وی ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در همین رابطه اعلام کرد آمریکایی‌ها هیچ امتیازی در برجام به ایران ندادند، اما یک مسئول توافق برجام اعلام می‌کند بنا نبود از اول هم تحریم‌ها برداشته شود در حالی که با این حرف گفتار گذشته خود را نقض کرد.

وی اضافه کرد: هدف برجام برای چه بود و برای چه مذاکرات انجام شد؟ مذاکره شد تا تمام تحریم‌ها یک جا برداشته شود، اما این امر صورت نگرفت در حالی که این هدف مطالبه مردم بود. زیرا ایستادگی کردند و با این ایستادگی انرژی هسته‌ ای را به یکی از اهرم‌های قدرت انقلاب تبدیل کردند. اما با اینکه در قلب مرکز هسته‌ای بتن‌ریزی شد و برخی مراکز تعطیل و انتقال داده شد تعهدات برجام و طرف مقابل به اجرا در نیامد و هر چند روز یک بار در کنگره آمریکا بر هر بهانه‌ای تحریم جدید علیه ایران تصویب می‌شود و رئیس‌جمهور آمریکا نیز فقط در حد حرف، سخن از وتو می‌کند که ادعای بی‌اساس است.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در قبل از مذاکرات که فرموده بودند آمریکایی‌ها بدعهد هستند و باید مراقب باشید، اظهار کرد: بدعهدی دولت آمریکا برای ملت ما روشن است و مسئولان نظام بایستی در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه موقت رامسر گفت: حق و حقوق‌های نجومی که برخی افراد طماع در انقلاب برای خود قائل شدند از بیت‌المال است و این افراد طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید عزل و محکوم شوند.

این مسئول ادامه داد: از قوه قضائیه انتظار داریم این افراد که چنین دست درازی به بیت المال داشتند را سریع محکوم کند و به سزای عمل‌شان برساند.

وی در پایان با بیان اینکه باید مسئولان در زمینه حقوق‌های نجومی اقدام سریع داشته باشند، گفت: برخی‌ها می‌گویند این تخلفات عده‌ای قلیل است و جناحی بر علیه جناح دیگر این موارد را استفاده ابزاری می‌کند که باید گفت اینطور نیست، بلکه اعتقاد ما بر این است که نه اصلاح‌طلبیم و نه اصولگرایی که شما اعلام می‌کنید بلکه ما انقلابی هستیم و بر اساس تفکر مقام معظم رهبری برای ادامه حیات و اعتلای این انقلاب سخن می‌گوییم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه