اخبار داغ

دلیل برقراری رابطه ایران با آمریکا مشخص شد

دلیل برقراری رابطه ایران با آمریکا مشخص شد
عده ای در دولت شیخ حسن به دنبال وجه اشتراکات ایران با آمریکا هستند تا به آخرین وصیت ان آی ای سی عمل کنند و قبل از مرگشان کار خیری را به یادگار از خود به جای بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ- این روزها که بحث شیرین یارانه در ایران داغ است و از لبنیات فروشی گرفته تا بانک ها و حتی خانه ها با داشتن اینترنت پر سرعت ایام خوشی را برای ثبت نام یارانه بگیران سپری می کنند. از طرفی نیز دولت هم از هر طریقی که می تواند و می توانست جلوی ثبت نام مردم به دریافت یارانه را بگیرد حالا با انصراف کسانی که با حقوق چند ده میلیونی سر می کنند کمپین نه به یارانه راه بیندازند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ- ,

عده ای نیز در پی آن هستند که در دولت شیخ حسن می توان دنبال وجه اشتراکات ایران با آمریکا بود تا هر چه زودتر دست ایران و آمریکا را در دست هم بگذارند و به آخرین وصیت ان آی ای سی همان شورای ملی ایرانیان عمل کنند و قبل از مرگشان کار خیری را به یادگار از خود به جای بگذارند.

,

  این عده این بار به سراغ یکی از وجهه اشتراکات ایران و آمریکا رفتند که آن اموات است.

,

این عده می گویند؛اگرتا به حال فکر می‌کردید که اموات نقش فعالی در جامعه ندارند سخت در اشتباهید! تحقیقات اخیر نشان داده است که اموات در جوامع پیشرفته و البته در کشورهای در حال توسعه کاملاً فعال هستند و در مناسبات سیاسی و اقتصادی مشارکت دارند!

,

به عنوان مثال شبکه محافظه کار و متخاصم فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد: تحقیقات اخیر در آمریکا نشان داده است برخی از مردگان در انتخابات این کشور رأی داده و بعضی از مردم نیز در یک انتخابات، دو بار رأی می‌دهند.

,

تحقیقات اخیر هیأت نظارت بر برگزاری صحیح انتخابات در ایالت کارولینای شمالی  آمریکا نشان داد که دهها نفر از افرادی که قبل از تاریخ برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا فوت کرده بودند، در این انتخابات رأی داده اند!

,

در این ایران هم اموات در هرچه پویاتر شدن اقتصاد کشور فعال هستند. معاون اول رییس جمهور، آقای جهانگیری گفت: بر اساس آخرین آمار در بهمن سال گذشته، ۷۷ میلیون و ۳۸۴ هزار نفر در کشور یارانه دریافت کرده اند که این تعداد بیشتر از جمعیت ایران است!

, آقای جهانگیری گفت,

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی‌هم گفت که: ۴ میلیون نفر جمعیت کشور مازاد از سرشماری‌های انجام شده یارانه دریافت می‌کنند!

, نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی‌هم گفت که,

این یکی از دلایل فوق است و عده ای در حال خودکشی هستند که چرا ایران با داشتن اینهمه وجهه تشابهات حتی در اموات نباید با آمریکا رابطه برقرار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه