اخبار داغ

قهرمان وزنه‌برداری جانبازان و معلولین نیازمند حمایت جدی مسئولان

قهرمان وزنه‌برداری جانبازان و معلولین نیازمند حمایت جدی مسئولان
محمد کشوری اسرمی جوان شایسته و قهرمان وزنه برداری جانبازان و معلولین به‌خاطر نداشتن امکانات تغییر رشته داده و نیاز به توجه و حمایت جدی مسئولان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، درخبرها داشتیم محمد کشوری اسرمی جوان شایسته و قهرمان وزنه برداری جانبازان و معلولین به‌خاطر نداشتن امکانات تغییر رشته داد خبرنگار ما طی گفت‌وگویی با وی علت را جویا شد. باشد تا مسئولان امر و دست‌اندرکاران ورزش و سازمان بهزیستی این جوان محجوب و شایسته و البته عاشق ورزش را دریابند:
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اسپرت,
,

* لطفا خودتان بیشتر را معرفی کنید:
محمدکشوری هستم از سن ۱۲سالگی تا به الان که بیست سالم هست در رشته وزنه برداری فعالیت کرده و دارای قهرمانی‌های متعدد در این رشته هستم.

, * لطفا خودتان بیشتر را معرفی کنید:,
,


* به چه دلیلی تغییر رشته داده‌اید:
در مسابقات مشهد که به‌عنوان بازی‌های کشوری برگزار می‌شد با مربی به‌نام آجیلی که در حال حاضر با تیم‌ملی همکاری می‌کند آشنا شدم، وی استعداد من در رشته پرتاب وزنه را دید خواست و در این رشته فعالیت کنم و همچنین بدلیل شرایط مالی ضعیف خانواده‌‌ام به این رشته کم هزینه روی آوردم. در حال حاضر نیز مشغول فعالیت در این رشته هستم و قرار است در مسابقاتی که مهرماه امسال درسطح کشوری برگزار می‌شود خود را محک بزنم.

,
, * به چه دلیلی تغییر رشته داده‌اید:,
,


 * آقای کشوری لطفا بیشتر درباره رشته ورزشی خودتان توضیح دهید:
من در رشته دوومیدانی در قسمت پرتاب وزنه نشسته کلاس f34 جانبازان معلولین مشغول به فعالیت هستم.

,
,  * آقای کشوری لطفا بیشتر درباره رشته ورزشی خودتان توضیح دهید:,
,


* هدف شما چیست:
بنده در پاورلیفتین قهرمان چند استان و کشوری که سطح بالایی داشته داوران بین المللی در آنجا حضور داشته‌اند و زیر نظارت آی‌پی‌سی کمیته بین المللی بود شرکت کردم.
امید و هدف من قهرمانی پارالمپیک در پرتاب وزنه است و تلاش جدی در این زمینه می‎کنم ولی با توجه به مشکلات اقتصادی و پایین بودن درآمد و از طرفی بالابودن هزینه‌‌ها و قیمت‌های دستگاه‌ها و امکانات این رشته نیاز به توجه و حمایت جدی مسئولان و دلسوزان ورزش به‌ویژه افرادی خیر که کمک‌های زیادی به ورزش کشور و ورزشکاران داشته‌اند، دارم.

,
, * هدف شما چیست:,
,
,


* رکورد شما تا به حال در پرتاب وزنه چند متر بوده توضیح دهید:
رکوردی که تابه حال در تمریناتم زده‌ام ۹ متر بود البته مدت کوتاهی است که تمرین می‌کنم و امید دارم در آینده نزدیک رکورده بهتری بزنم.

* چه مشکلاتی دارید:
 از آنجایی که دلیل تغیر رشته من از وزنه‌برداری به دوومیدانی به‌‌خاطر شرایط ضعیف مالی خانواده بوده در این رشته هم دچار مشکل شده‌ام وسایل تمرین را از هم تیمی خود قرض کرده و به رسم امانت در اختیار دارم.
و وزنه برای پرتاب ندارم و از هر چیزی که بشود با آن تمرین پرتاب کرد استفاده می‌‌کنم. مثلا برای تمرین سنگ پرتاب می‌کنم چون واقعا توانایی مالی ندارم اما چه کنم به ورزش علاقه‎مند هستم که دلسرد نشدم و همچنان به ورزش کردن ادامه می‌دهم و می‌د‌انم که در رسیدن به هدف باید تلاش کرد و تحمل به خرج داد.
مسئله بعدی اینکه برای تمرین با مربی باید بروم بابل و با توجه به هزینه بالا کرایه قادر به رفت و آمد نیستم.

* صحبت پایانی:
چیزی که به من انرژی می‌دهد تا هر روز تمرین کنم و با مشکلات بجنگم سربلندی کشور عزیزم در میادین بین‌المللی و جهانی به لمید اینکه پرچم خوش رنگ کشورم را به اهتزاز در بیاورم.  محترم و دست اندرکاران ورزش و بهزیستی درخواست توجه و حمایت دارم، لطفا به فکر ما هم باشند.

,
, * رکورد شما تا به حال در پرتاب وزنه چند متر بوده توضیح دهید:,
,
,
, * چه مشکلاتی دارید:,
,
,
,
,
, * صحبت پایانی:,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه