اخبار داغ

در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شد:

اقدام جهادی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان فردیس ضروری است

اقدام جهادی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان فردیس ضروری است
زمانی فرماندار شهرستان فردیس گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور باید با اقدام جهادی، اقتصاد کشور را از هرج و مرج و فقر نجات دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز سه شنبه با حضور مسئولین اجرائی و نظامی شهرستان فردیس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان،,

زمانی فرماندار شهرستان فردیس در این جلسه با تاکید بر مبارزه همه جانبه نهادهای مختلف شهرستان در پدیده ی قاچاق کالا و ارز گفت: باید تلاش نماییم تا منطقه فردیس را  برای قاچاق چیان و کسانی که از این راه امرارمعاش میکنند ناامن کنیم.

,

وی  ضمن بیان این مطلب گفت: تمام سازمان ها و ادارات وظیفه دارند که  تمام قدرت خود را برای رسیدن به هدف به کار گیرند و قطعا با هر سازمانی که کوتاهی کند برخورد جدی خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان فردیس وظیفه اداره ی  آموزش و پرورش را در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در  دانش آموزان و خانواده های آنان بسیار مهم و ضروی برشمرد.

,

وی در ادامه با تاکید بر عملکرد جهادی دربخش مبارزه با قاچاق کالا گفت : با توجه به شرایط کنونی کشور باید با اقدام جهادی  اقتصاد کشور را از هرج و مرج و فقر نجات دهیم و  تنها راه مبارزه با فقر رونق بخشیدن چرخه ی  اقتصاد با فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است.

,

محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری در این جلسه گفت: یکی از مهم ترین روش های مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد اشتغال است.

,

وی در ادامه افزود :اگر بتوانیم مبارزه با قاچاق را مردمی و اجتماعی کنیم به طور قطع به نتایج مطلوب تری دست خواهیم یافت و یکی از مشخصه های فرهنگ سازی درمردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا و ارز  افزایش سطح اگاهی مردم با برگزاری کلاس های آموزشی  ، توزیع بروشور و یا نصب بنر در سطح شهر است.

,

محمدی نماینده ی اداره ی تعزیرات  حکومتی شهرستان فردیس ضمن اشاره به کمبود نیرو در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در حوزه ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز طبق امار ۳ماهه گذشته عملکرد شهرستان فردیس نسبت به چندسال اخیر  رشد قابل توجهی در استان البرز داشته است.

,

نماینده ی اداره تعزیرات حکومتی در ادامه خاطر نشان کرد مبارزه با  قاچاق کالا و ارز تاکنون امری تصادفی بوده  اما در شرایط و موقعیت کنونی  باید با اطلاعات وتحقیقات علمی  در این زمینه اقدام کرد ،وظیفه ی اصلی جلوگیری از فعالیت برخی از قاچاقچیان حرفه ای است.

,

سرهنگ شجاعی نماینده نیروی انتظامی شهرستان فردیس گفت: با توجه به این که بیشترین امار  کشفیات قاچاق کالا و ارز در حوزه های گشت های شناسایی  صورت گرفته افرایش ساعت گشت زنی یکی از اهداف این اداره در پیشگیری از پدیده ی قاچاق است.

,

وی درادامه افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نه تنها در شهرستان فردیس بلکه در کشور نیز آموزش همگانی صورت نگرفته است و همین امر منجربه وضعیت قرمز در این حوزه شده است بنابراین وظیفه ی هر سازمانی است که نظارت ویژه ای بر این موضوع داشته باشد زیرا بهترین راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلوگیری از عرضه و توزیع کالای قاچاق است.

,

 ساماندهی روز بازارها و شب بازارهای شهرستان به منظور جلوگیری از عرضه کالای قاچاق  و افزایش سطح اگاهی مردم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه