اخبار داغ

حاتمی به ادینیو ترجیح داده می‌شود؟

خط آتش تراکتور در مرحله قلق‌گیری/ امید هواداران به شلیک‌های موفق آقای‌گل

خط آتش تراکتور در مرحله قلق‌گیری/ امید هواداران به شلیک‌های موفق آقای‌گل
روزهای گذشته مطالبی در خصوص نا آماده بودن ادینیو در فصل گذشته منتشر شد که این موضوع در بازی‌های دوستانه این تیم به چشم آمد چرا که این بازیکن تاکنون نتوانسته گلی به ثمر برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، تیم فوتبال تراکتورسازی در طول اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود سه دیدار تدارکاتی داشت که حاصل ‌آن بازی‌ها، سه تساوی، دو گل زده و دو گل خورده برای قلعه‌نویی و تیمش بود. نبردن در بازی‌های تدارکاتی چندان مهم نیست بخصوص قبل از آغاز فصل که زیر فشار بدنسازی و تمرینات فشرده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

به ثمر رساندن 2 گل در سه بازی نشان می‌دهد که خط آتش تراکتورسازان هنوز گرم نشده است و ادینیو نیز که فصل گذشته عملکرد کابوس‌واری را در کارنامه‌ فوتبالی‌اش ثبت کرده همچنان آنگونه که باید نمی‌تواند خودش را برای بازی کردن مهیا کند و بشود آن چیزی که پرشورها منتظرش هستند.

,

حالا با گذشت چند روز از تمرین‌ها و برگزاری بازی‌های تدارکاتی این موضوع مسجل شده که قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد از فرزاد حاتمی بیشتر استفاده کند تا از ادینیو و این فقط به این خاطر است که این مهاجم برزیلی اصلا ادینیو قبلی نبوده و آماده بازی‌ها نیست.

,

اگر ژنرال ترکیب تیمش را 2-4-4 بچیند، شاید مجبور شود از ادینیو هم استفاده کند اما مشکل اصلی قلعه‌نویی جایی است که بخواهد حاتمی را به‌عنوان تک مهاجم به میدان بفرستد، آن وقت شاید برای هواداران تبریزی که میانه بسیار خوبی با ادینیو دارند، خوشایند نباشد و در صورت موفق نبودن حاتمی این موضوع به یک چالش جدی برای سرمربی تراکتورسازی تبدیل خواهد شد.

,

بازی ندادن بازیکنان محبوب تراکتور برای هر مربی سخت بوده است و مشخص نیست قلعه‌نویی در صورت خوب نبودن ادینیو خواهد توانست جواب هواداران را بدهد، آنهایی که هنوز خاطره آقای گلی ادینیو را در ذهن می‌پرورانند.

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه