اخبار داغ

نصرتی :

یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردم/ هفته‌های اول قرعه خوبی نصیب گسترش فولاد شده است

یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردم/ هفته‌های اول قرعه خوبی نصیب گسترش فولاد شده است
بازیکن تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز با بیان اینکه یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردد، عنوان کرد هنوز با آبی و زردپوشان تبریز قراردادی امضا نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از مصدومیت درازمدتی که در بازی دوستانه تیمش برابر سایپا در آخرین روزهای سال 1394 برایش اتفاق افتاد و شیرینی سال نو را به کامش تلخ کرد، دوران نقاهت خود را طی کرده و این روزها با حضور در تمرینات گسترش فولاد خود را مهیای حضور در میادین می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

البته مصدومیت این بازیکن کاملاً برطرف نشده و همانگونه که خود او عنوان می‌کند یک ماه زمان نیاز دارد تا با آمادگی کامل به میادین برگردد.

,

محمد نصرتی در مورد آخرین وضعیت خود به خبرنگار ورزشی آناج گفت: پایم نسبت به چند ماه گذشته بهتر شده است و فکر می‌کنم حدوداً یک ماه دیگر می‌توانم به میادین برگردم.

,

وی در مورد قراردادش با گسترش فولاد خاطرنشان کرد: من قراردادم با گسترش فولاد در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و فعلاً قرارداد جدیدی منعقد نکرده‌ام ولی با این تیم تمرین می‌کنم و امیدوارم در تیم خوب گسترش فولاد ماندگار شوم.

,

این بازیکن درباره تیم امسال گسترش فولاد یادآور شد: در فصل نقل و انتقالات به جای بازیکنانی که از دست داده بودیم، یاران جدید و خوبی جایگزین شده‌اند؛ انشالله با این بازیکنان و همچنین کادر فنی مجربی که داریم، نتایجی قابل قبول و در شأن فوتبال آذربایجان کسب کنیم.

,

مدافع گسترش فولاد در پایان از قرعه خوب تیمش استقبال کرد و بیان داشت: به اعتقاد من در هفته‌های اول قرعه خوبی نصیب ما شده است. همین که دو سه بازی اول را در خانه هستیم قطعاً امتیاز مثبتی برای ما خواهد بود و از همین ابتدا با جمع‌آوری امتیازات می‌توانیم خودمان را نشان دهیم.

,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه