اخبار داغ

پایان هفدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مدارس کشور با معرفی برگزیدگان

پایان هفدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مدارس کشور با معرفی برگزیدگان
برگزیدگان هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های کشور در آیین اختتامیه این جشنوراه با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور معرفی و تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مرحله نخست کشوری این دوره از رقابت‌ها با رقابت بیش از یک هزار هنرجو و هنر آموز از سراسر کشور برگزار شده و 186 اثر هنری از 196 هنرجو برای مرحله دوم کشوری آن پذیرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول برگزاری این جشنواره با اشاره به اینکه در مجموع 202 اثر به مرحله عملی و دوم هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در استان سمنان راه یافته است تصریح کرد: 16 اثر از این تعداد نیز متعلق به 13 هنرآموز هنرستان‌های کشور بود که به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

,

ولی یوسفیان با اشاره به اینکه مرحله نهایی و کشوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در استان سمنان از سه روز قبل آغاز شده و راه یافتگان به این مرحله باهم رقابت کردند اظهار داشت:  42 شرکت کننده این جشنواره موفق یه کسب رتبه اول کشوری در ای رقابت‌ها شدند.

,

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در هفت رشته گرافیک، نقشه‌کشی معماری، طراحی و دوخت، صنایع دستی، نقاشی، پویانمایی (انیمیشن) و سرامیک  برگزار شده است افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره بر اساس چهار کتاب درسی خود در 60 گرایش باهم رقابت کردند.

,

رئیس اداره هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ارسال هشت هزار و 354 اثر از هنرجویان هنرستان‌های کشور به دبیرخانه این جشنواره در مرحله هنرستانی  وشهرستانی تصریح کرد: 6 هزار و 448 اثر از این تعداد به مرحله استانی راه یافت.

,

به گفته یوسفیان یک هزار و 33 اثر نیز در مرحله نخست کشوری باهم رقابت کردند که از این تعداد 186 اثر از 196 هنرجو و 16 اثر از 13 هنرآموز به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

,

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره بیش از 168 نفر از هنرجویان تقدیر شدند عنوان کرد: در مرحله نهایی این جشنواره ملی 42 نفر حائز رتبه اول کشور شده و 46 نفر رتبه دوم را کسب کرده و43 نفر نیز به  رتبه سوم کشور دست یافتند. آثار 37 هنرجوی این جشنواره نیز قابل تقدیر شناخته شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه