اخبار داغ

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی:

زارعان به موقع گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند

زارعان به موقع گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی گفت: زارعان در موعد مقرر گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زین‌العابدین آقایاری با اشاره به فعالیت مراکز خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی، اظهار داشت خرید تضمینی گندم در استان تا اتمام فصل برداشت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در این خصوص فعالیت‌های خوبی داریم، تصریح کرد: معمولا فصل برداشت گندم در استان از اواخر خرداد ماه تا اواسط مرداد ماه است که در این بازه زمانی نیز اقدام به خرید گندم می‌‎کنیم.

,

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص تلاش شده تا از ایجاد صف‌های طولانی در مراکز خرید جلوگیری شود، از ایجاد و راه‌اندازی 138 مرکز خرید تضمینی گندم در آذربایجان غربی خبر داد.

,

این مسؤول با بیان اینکه این مراکز خرید به همت شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی استان راه‌اندازی شده است، اعلام کرد: با تامین اعتبار انجام گرفته، بنا داریم امسال مطالبات گندمکاران را به موقع پرداخت کنیم.

,

آقایاری با اشاره به میزان خرید تضمینی گندم در استان طی سال جاری، اعلام کرد: برنامه‌ریزی لازم برای خرید تضمینی 600 هزار تن گندم در استان به عمل آمده است ولی گندمکاران تا کنون حدود 250 هزار تن گندم به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده‌اند.

,

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص خرید گندم با کیفیت در اولویت قرار دارد، اعلام کرد: برای خرید گندم تلاش شده گندمی با کمترین میزان افت خریداری شود.

,

این مسؤول از بهبود کیفیت گندم تولیدی استان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های منظم و به موقع و با ارائه آموزشهای لازم توسط جهاد کشاورزی استان، امسال کیفیت گندم تولیدی نسبت به سالهای گذشته بهبود یافته است.

,

آقایاری خاطرنشان کرد: در خرید گندم از کشاورزان با مشکلی مواجه نیستیم و تلاش می‌کنیم تا سریعا تامین اعتبار شود تا گندمکاران نیز به موقع به مطالبات خود برسند.

,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه