اخبار داغ

کارشناس گردشگری جهانی مطرح کرد؛

افزایش ضریب اطمینان میان گردشگر و میزبان عامل اصلی جذب گردشگران / بازاریابی سیستماتیک باعث جذب توریست بین المللی می شود

افزایش ضریب اطمینان میان گردشگر و میزبان عامل اصلی جذب گردشگران /  بازاریابی سیستماتیک باعث جذب توریست بین المللی می شود
کاارشناس گردشگری جهانی با بیان اینکه کیش از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است، اظهار کرد: افزایش ضریب اطمینان میان کشور میزبان و گردشگر و نیز تبلیغات مناسب جهانی از ابزارهای جذب توریست بین المللی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، پروفسور جاکوب ادینگر، کارشناس گردشگری در نشست تخصصی گردشگری با بیان اینکه از کیش بعنوان یک جزیره خوب در اروپا نام برده می شود،گفت: هر کشور قوانین سیاسی و کاری خاصی دارد که باید از آن تبعیت کند و جمهوری اسلامی ایران دارای قوانین خاصی است که با کشورهای اروپایی متفاوت می باشد و نمی توان قوانین اروپا را در ایران پیاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

 

,

وی افزود: با توجه به ابنکه جزیره کیش پتانسیل های بسیاری برای جذب گردشگران دارد لذا تبلیغات مناسب ابزاری برای جذب گردشگران می باشد بایستی صاحبان مشاغل و تمامی کسانی که در این جزیره در حال کار و زندگی هستند تلاش کنند.

,

 

,

کارشناس گردشگری برنامه ریزی اصولی و بازاریابی سیستماتیک را از روش های مناسب برای جذب توریست دانست و اظهار کرد: نیاز به همکاری شدید میان ادارات دولتی و بخش خصوصی است چون برای رعایت قوانین نیاز به همکاری مشترک میان این دو بخش دارد.

,

 

,

ادینگر  از سرمایه گذاران بزرگ گردشگری در کشور اتریش با تاکید بر اینکه برای بازاریابی و تبلیغات کافی و مناسب در راستای جذب گردشگر به سرمایه بالایی نیاز است تصریح کرد: برای همه این ها بودجه زیادی لازم است تا بتوان با شرکت های خارجی رقابت کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: البته فقط پول برای دستیابی به موفقیت کافی نیست، باید افراد متخصصی در این حوزه وجود داشته باشند تا در راه رسیدن به توسعه مورد از نظر توانایی خوبی برخوردار باشند.

,

 

,

کارشناس گردشگری گفت: توریست بین المللی برای حضور در کشور به دو شرط افزایش ضریب اطمینان بین دو طرف و معرفی کشور مقصد از سوی میزبان به جهان نیاز دارد.

,

 

,

ادینگر با تاکید بر پرهیز از کپی برداری از سیستم های گردشگری جهان اظهار کرد: باید ایده های مخصوص به خود داشته باشیم  تا موفقیت کامل را در آغوش کشید. باید روی قابلیت های محصول و جنس فکر کرد. باید استاندارهای سرویس در بخش های مختلف را هر چه بیشتر به استاندارهای جهانی نزدیک کرده و سطح آن ها را افزایش دهیم.

,

 

,

وی با اشاره به ضریب اشغال هتل ها در شرایط مختلف بیان کرد: در جزیره کیش در زمان شلوغی و اوج مسافر تنها 60 درصد اتاق ها اشغال می شود و در حالت عادی تنها 15 درصد از اتاق های هتل ها  دارای مسافر است.

,

 

,

این کارشناس با بیان اینکه افزایش ساخت آپارتمان ها و هتل ها در کیش  باعث افزایش ناوگان اسکان مسافر در سال های آتی می شود، تصریح کرد: در حال حاضر جزیره کیش دارای 50 هتل بوده و 40 هتل در دست ساخت است باید اندیشید که اگر این هتل ها به  مجموعه اضافه شود تعداد اتاق های اشغال شده چه ضریبی پیدا خواهد کرد؟ افزایش داشته یا کاهش می یابد؟

,

 

,

ادینگر با اشاره به میزان قیمت های هتل ها افزود: رابطه درستی میان قیمت های ارائه خدمات در هتل ها در زمان های شلوغی و وضعیت کاستی مسافر وجود ندارد و اختلاف قیمت بسیار کم و به هم نزدیک است.

,

 

,

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای خدمات، نحوه ارائه آنها در یک سیستم مناسب  و وجود استراتژی مشخص در ارائه خدمات بسیار مهم می باشد به گونه ای که جزایر موفق بسیاری در دنیا  از آن استفاده کرده اند و  کیش می تواند با آن ها رقابت کند و برای رسیدن به این موقعیت باید تلاش های بسیاری صورت گیرد.

,

 

,

کارشناس گردشگری  با بیان اینکه انسان می توانند قدم به قدم یک جزیره را به بهشت تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: مطالعه در کشورهای موفق در گردشگری حلال می تواند به ما بیاموزد که چه چیزهایی برای کشورهای مسلمان جاذبه داشته و می توان از آن ها برای جذب توریست استفاده کرد.

,

 

,

 

,

جزیره کیش با 92 کیلومتر مساحت در میان آب های گرم خلیج فارس سالانه میزبان بیش از یک میلیون  و700 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه