اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه حرکت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیرجند+ تصاویر

افتتاح نمایشگاه حرکت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیرجند+ تصاویر
صبح امروز نمایشگاه حرکت با شعار آموزش، مهارت و اشتغال( دستاوردها و تولیدات کارآموزان زن آموزش فنی و حرفه ای بیرجند) در مرکز خواهران بیرجند افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار خاورستان، صبح امروز نمایشگاه حرکت با شعار آموزش، مهارت و اشتغال( دستاوردها و تولیدات کارآموزان زن آموزش فنی و حرفه ای بیرجند) در مرکز خواهران بیرجند افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
 
,
در مراسم افتتاح این نمایشگاه شاهرخی رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار 10 کارگاه آموزشی شامل 17 رشته و 35 حرفه آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
,
 
,
 
,
وی افزود: این نمایشگاه از 2 تا 6 مرداد ماه صبح‌ ها از ساعت هشت تا 12 و بعداز ظهرها از ساعت 17 تا 20  دایر است.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند تصریح کرد: آثار و نمونه کارهای کارآموزان مراکزفنی و حرفه ای در زمینه های نقاشی روی چوب، کیف دوزی، سوزن دوزی، قلمزنی مس، معرق، شمع سازی، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ های نیمه قیمتی، پیکرتراش چوب، کارگاه ‌های کشاورزی و تولید عرقیجات به نمایش گذاشته شده است.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
شاهرخی ادامه داد: در طی هفته مهارت در برخی شهرستان‌های استان نیز نمایشگاه هایی برپا می شود که در آن محصولات مربوط به کارگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه آزاد و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت برای مخاطبینی که آشنایی ندارند ارائه خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها افراد از نزدیک با مراحل مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای بانوان آشنا می شوند، گفت: نشان دادن مهارت‌های بانوان، درآمدزایی و ترویج و گسترش مهارت‌های فنی و حرفه ای از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه