اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین مطرح کرد:

تدوین 6هزار استاندارد آموزشی/ طرح آموزش مادران کارآفرین‌ در قزوین اجرایی می‌شود

تدوین 6هزار استاندارد آموزشی/ طرح آموزش مادران کارآفرین‌ در قزوین اجرایی می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اشاره به تبدیل فرصت‌های شغلی به اشتغال پایدار، از اجرایی شدن طرح آموزش مادران کارآفرین‌ پرور در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منصور جلیلوند در نشست خبری که دیروز در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تبدیل فرصت های شغلی به اشتغال پایدار یکی از اهداف سازمان فنی و حرفه ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اعلام کرد: حدود ۶ هزار استاندارد آموزشی برای این سازمان تدوین شده که هر استاندارد بر مبنای یک شغل است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان قزوین ۱۱ مرکز آموزش فعال دولتی و ۷۲ کارگاه ثابت در رشته های صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات وجود دارد.

,

جلیلوند از آغاز اجرای طرح آموزش مادران کارآفرین‌ پرور در قزوین خبر داد و اظهار امیدواری کرد این طرح از مهر ماه اجرایی شود.

,

وی آموزش‌ های مهارتی در آموزشگاه‌ های آزاد، تنوع‌ بخشی به آموزش‌ ها و توانمندسازی جامعه و افراد در بخش روستایی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در راستای حرکت در راستای راهبرد شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای تمامی افراد مشتاق آموزش را دربرمی گیرد، افزود: بخشی از مکان‌های آموزشی این اداره‌کل در شعب شهری و دانشگاهی و بخشی دیگر در روستاها فعال است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه