اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه عنوان کرد؛

پیشرفت‌های کرمانشاه در زمینه راهیان نور در چند سال اخیر/ کرمانشاه؛ دومین قطب دفاع مقدس

پیشرفت‌های کرمانشاه در زمینه راهیان نور در چند سال اخیر/ کرمانشاه؛ دومین قطب دفاع مقدس
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه گفت: در سه ، چهار سال اخیر پیشرفت های خوبی زمینه راهیان نور در استان داشته ایم و هر ساله شاهد حضور تعداد بیشتری از کاروان ها در مناطق جنگی و یادمان های شهدای غرب استان بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کوله بار، سرهنگ یوسفی‌راد، مسئول سازمان اردویی بسیج کرمانشاه در گفت‌وگو با کوله بار گفت: استان کرمانشاه اولین شهر درگیر در جنگ و همچنین محل حضور و شهادت تعداد زیادی از افراد مؤثر در هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز نیز شاهد تعداد زیادی از یادمان‌های دفاع مقدس که یادگارهایی از آن دوران است.

وی ادامه داد : سالانه هزاران نفر چه به صورت کاروانی و چه به صورت خانوادگی و خودجوش از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان بازدید می‌کنند که در حال حاضر استان کرمانشاه دومین قطب دفاع مقدس است.

این مسئول بیان داشت: بازدید از زیارتگاههای شهدای استان در سال 91 و 92 و 93 و 94 به ترتیب 713 هزار و 759 هزار و 779 هزار و 850 هزار نفر بوده است که نشان از پیشرفت و تقویت راهیان نور در استان است.

سرهنگ یوسفی راد با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب‌های مهم راهیان نور کشور است، گفت: این استان در چند روز آینده میزبان زائران راهیان نور کشوری هستند و حرکت کاروان‌های سراسر کشور به سمت استان آغاز خواهد شد.

وی گفت: در تابستان سال گذشته میزبان کاروان‌های 20 استان کشور از قشرهای مختلف مردم اعم از مسئولان، اساتید، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر اقشار عمومی بودیم که حتی میزبان کاروان‌هایی از دورافتاده‌ترین استانها مانند سیستان و بلوچستان هم بودیم.

مسئول سازمان اردویی بسیج کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت اسکان خوبی برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور در استان ایجاد شده است، گفت: ظرفیت اسکان بصورت ثابت 5 هزار نفر در هر شبانه روز را داریم.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در ادامه به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌ها برگزاری نمایش رزمی فرهنگی است که این نمایش با استقبال خوب مردم مواجه است به گونه‌ای که این نمایش رزمی در سال گذشته بیش از 200 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

یادمان‌های مورد بازدید و فعال در استان زیارتگاه شهدای پاوه، زیارتگاه مرصاد، زیارتگاه شهدای بازی دراز، زیارتگاه شهید بهشتی در محور قصرشیرین، زیارتگاه مطلع الفجر در شهرستان گیلانغرب، پادگان ابوذر و یادمان شهید شیرودی در سرپل ذهاب هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه