اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سراب:

برند سازی محصولات تولیدی سراب اولویت سپاه و بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی است

برند سازی محصولات تولیدی سراب اولویت سپاه و بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی است
فرمانده سپاه ناحیه سراب برند سازی محصولات شهرستان سراب در جهت حمایت از تولید شهرستان را اولویت سپاه ناحیه و بسیج سازندگی در سالجاری عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش صدای سراب, سرهنگ کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم حمایت از اقتصاد مقاومتی مشکل اقتصائی در شهرستان را نبود برند واحد در سطح کشور و حتی جهان عنوان و خاطرنشان کرد: چنانچه برند سازی محصولاتی همچون محصولات لبنی و تولیدی نزیر فرش و صنایع دستی در شهرستان انجام گیرد قطعا گام بزرگی در راستای اشتغال و درآمد در شعرستان برداشته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی نبود برند را عامل مهمی در عدم فروش و یا فروش محصولات با قیمت پایین عنوان و اظهار داشت: سپه ناحیه سراب برند سازی محصولات شهرستان سراب در جهت حمایت از تولید شهرستان را اولویت حمایت از اقتصاد مقاومتی در سالجاری قرار داده و برنامه ویژه ای برای این حوزه دارد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: ب در سال ۹۴ ، در قالب طرح فرد به فرد برای ۲۲۵ نفر از خواهران و برادران بسیجی اشتغال ایجاد شد که هدف ریشه کنی بیسوادی بوده است و در این طرح برای ۷۶۵ نفر بیسواد خدمات ارائه شده است .

,

قلعه ادامه داد:  در سال گذشته راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با هماهنگی بسیج سازندگی سپاه عاشورا و بانک مهر اقتصاد با دادن وام به میزان ۴ میلیارد تومان تسهیلات اقصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در عرصه های مختلف به بسیجیان شهرستان سراب اشتغال زایی شد که این طرح در سال ۹۵ نیز با توجه به شعار سال به جدیت ادامه خواهد یافت.

,

وی  آموزش ۱۶۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی با آموزش فنی و حرفه ای به صورت رایگان  با موضوع برق – رایانه- خیاطی –قالی بافی- تعمیر موبایل-تعمیر ماشین های سبک بنزینی-لوله کشی آب و گاز –عرصه های اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد.

,

قلعه راه اندازی و توسعه ۱۰ واحدرورش ماهی قزل آلا در سطح سراب و مهربان در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی, راه اندازی و توسعه ۶۷ واحد نگهداری دام سبک و سنگین در سطح سراب و مهربان در قالب تسهبلات اقتصاد مقاومتی, - راه اندازی و توسعه ی واحد های پرورش مرغ بومی و بوقلمون و زنبور عسل و ... در قالب تسهبلات اقتصاد مقاومتی و راه اندازی و توسعه واحد های صنایع تبدیلی در قالب تسهبلات صنایع تبدیلی را از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در سالجاری و گذشته عنوان کرد که ادامه دار خواهد بود.

,

وی یادآور شد: از سال گذشته تا کنون برای ۸۱۰ نفر به صورت مستقیم  توسط بسیج سازندگی اشتغال ایجاد شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب در پایان از برنامه ریزی مدون برای سال ۹۵ جهت اشتغالزایی خبر داده و خاطرنشان کرد: علاوه بر فعال نمودن صنایع تبدیلی با تعریف ۴ قطب و برند سازی در اقتصاد نقش آفرینی خواهیم کرد که به عنوان نمونه در زمینه قالی بافی  با تهیه نقشه و حمایت فکری و مالی  به این سمت و سو حرکت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه